Start-up działający pod skrzydłami Inkubatorów AIP Białystok najpierw zajmował się tworzeniem stron internetowych, grafiką oraz usługami reklamowymi. W późniejszym czasie dodatkowo zajął się świadczeniem usług marketingowych.
Ich pierwszym dużym projektem był rebranding marki Podlasie Express oraz roczna marketingowa obsługa Plus Busa.
- O ogłoszonym przetargu na rebranding i marketing dowiedzieliśmy się zaledwie tydzień przed zakończeniem i pomimo że brały w nim udział firmy z między innymi Warszawy, które miały dużo więcej doświadczenia i ugruntowaną pozycję na rynku, udało się nam przedstawić najlepszą propozycję dla zarządu Podlasie Express i wygraliśmy przetarg - powiedział Grzegorz Suszczenia, współzałożyciel HackaDesign.
Dzięki dobremu wykonaniu pierwszego tak dużego zlecenia HackaDesign zaczęła współpracować m.in. z WizzMagazine (oficjalnym magazynem pokładowym Wizz Air), gdzie wdraża usługi reklamowania klientów na kartach podkładowych samolotów. Podobne zlecenia wykonuje dla Ryanair i innych linii lotniczych.
- Jednocześnie cały czas wprowadzamy zmiany w swoich usługach i poszerzamy swoją ofertę o nowe produkty. Od początku tego roku dzięki wsparciu od Google do swoich usług dołączyliśmy reklamy Adwords oraz reklamę w sieciach bankomatów Euronet – dodał Paweł Łuszyński, dyrektor działu marketingu HackaDesign.
- Udało nam się również świadczyć swoje usługi w Belgii, Szwecji, Francji oraz w Republice Vanuatu (Oceania) – dopowiedział Łuszyński.
radoslaw.malinowski@bialystokonline.pl