Agencja Socializer, która świadczy usługi social media, w Białymstoku otworzyła swoją siedzibę w 2012 roku i na początku zatrudniała jedynie 6 osób.
- O lokalizacji oddziału zdecydował potencjał Podlasia i obecność świetnych uniwersytetów oraz uczelni - tłumaczy Emilia Kozłowska, dyrektor oddziału Socializer w Białymstoku.
Na początku roku agencja została przejęta przez międzynarodową grupę mediową Dentsu Aegis Network i zaczęła działać pod marką jednej z największej agencji komunikacji reklamowej na świecie - Isobar. W związku z tym białostocki oddział przyspiesza tempo rozwoju i szuka kolejnych talentów social media: moderatorów i programistów.
- Nasz zespół tworzą głównie ludzie młodzi, którzy pasjonują się social media, są otwarci, ambitni i kreatywni. Mamy bliskie kontakty ze społecznością akademicką, dlatego są to często absolwenci kierunków technicznych na Politechnice, jak i kreatywni humaniści – mówi Emilia Kozłowska. - Aktualnie Isobar Poland prowadzi rekrutację na 10 stanowisk - dodaje.
Obecnie Socializer zatrudnia w Białymstoku prawie 30 specjalistów social media. Agencja do tej pory obsługiwała takie marki, jak m.in. Microsoft, Cyfrowy Polsat, Play, Procer & Gamble czy MasterCard.
malgorzata.c@bialystokonline.pl