Piotr Olechno, współwłaściciel KOKU Sushi uważa to za wyraźny sygnał, że inflacja nie dotyka konsumentów już tak mocno. Dodaje, że czuć ożywienie w branży. Zarówno po stronie gości restauracji, jak i przedsiębiorców zainteresowanych współpracą z siecią.
Trwają prace nad nowym konceptem
W pierwszym kwartale 2024 roku największa sieć restauracji sushi w Polsce powiększyła się o kolejne dwa lokale – w Nysie oraz we Wrocławiu. Punkty te zostały zaprojektowane według odświeżonej koncepcji wnętrza, z elementami japońskich krajobrazów. Obecnie trwają rozmowy z kolejnymi potencjalnymi franczyzobiorcami oraz poszukiwanie lokalizacji dla czterech partnerów sieci, którzy chcą otworzyć kolejne restauracje w swoich miastach.
– Pracujemy właśnie nad nowym konceptem, stanowiącym odpowiedź na potrzeby naszych franczyzobiorców, sfokusowanych na szybki rozwój w ramach sieci. Odświeżony, nowoczesny design i lekko zmodyfikowane menu oraz niższe koszty inwestycji pozwolą właścicielom istniejących już restauracji efektywniej skalować biznes. Planujemy, że pierwszy tego typu lokal powstanie w Białymstoku jeszcze w tym półroczu. Później wejdzie on do oferty franczyzowej i będzie dostępny dla wszystkich współpracujących z nami przedsiębiorców – tłumaczy Piotr Olechno.
Obecnie sieć KOKU Sushi liczy 48 punktów w całej Polsce. Firma jest liderem ekologicznych zmian w krajowej branży sushi – szerzy inicjatywy związane z niemarnowaniem żywności, wprowadziła innowacyjne, ekologiczne opakowania, systematycznie wzbogaca flotę o samochody elektryczne i prowadzi akcje na rzecz zwierząt.
24@bialystokonline.pl