Umowa została zawarta na dwa lata
Kuchnia Vikinga rozpoczyna współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Jeden z wiodących cateringów dietetycznych w kraju został sponsorem reprezentacji oraz sponsorem strategicznym polskiej piłki dziecięcej i młodzieżowej.
Firma konsekwentnie angażuje się w rozwój polskiego sportu, budując rozpoznawalność marki i ugruntowując swoją pozycję biznesową. W ostatnich latach wspierała między innymi dwa kluby występujące w PKO BP Ekstraklasie – Jagiellonię Białystok, która przed dwoma tygodniami świętowała pierwsze w historii mistrzostwo Polski, oraz Piasta Gliwice.
Umowa została zawarta na dwa lata. Zaangażowanie Kuchni Vikinga w rozwój polskiej piłki nożnej to kolejny krok w budowaniu jej wizerunku jako firmy zaangażowanej społecznie i promującej zdrowy tryb życia.
Białostocka firma wspiera polską reprezentację
Kuchnia Vikinga zyskała prawo do posługiwania się tytułem "Oficjalnego Cateringu Dietetycznego Reprezentacji Polski". Kontrakt zapewnia także nowemu sponsorowi 7-minutową ekspozycję na bandach LED podczas meczów domowych oraz na ściankach sponsorskich. Dodatkowo, shake'i z oferty firmy będą obecne podczas konferencji prasowych.
- Z wielką dumą rozpoczynamy współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Widzimy ogromny potencjał, jaki drzemie w tej dyscyplinie w naszym kraju. Blisko pół miliona zawodników i zawodniczek z całej Polski trenuje w klubach zrzeszonych w PZPN. Piłka nożna to także liczna, zaangażowana społeczność, a występy naszej reprezentacji śledzą regularnie miliony kibiców. Chcemy wesprzeć rozwój piłkarzy, ale także wykorzystać tę współpracę w celu dalszego rozwijania działalności biznesowej. Naszą ambicją jest to, żeby europejska stolica diet pudełkowych była zlokalizowana w Białymstoku – powiedział Łukasz Dawidziuk, prezes Kuchni Vikinga.
Kuchnia Vikinga będzie też sponsorem strategicznym
Kuchnia Vikinga została także Sponsorem Strategicznym Polskiej Piłki Dziecięcej i Młodzieżowej. Nawiązana współpraca z PZPN będzie intensywnie wykorzystywana w projektach promujących świadome i zdrowe odżywianie.
– Wszystko zawsze zaczyna się od marzeń, pragnień i pogoni za autorytetami. Nie będę ukrywał, że przez większość wolnego czasu w młodości trenowałem piłkę nożną. Pierwsze kroki stawiałem w Klubie Sportowym Piast Białystok. To piłka nożna ukształtowała nas na dobrych ludzi i przedsiębiorców, którymi teraz jesteśmy. Decyzja o byciu sponsorem Reprezentacji Polski nie wynika jedynie z korzyści biznesowych. W tym przypadku kierowaliśmy się również emocjami i zamiłowaniem do sportu od najmłodszych lat – oznajmił Łukasz Dawidziuk, prezes Kuchni Vikinga.
Dzięki tej współpracy, Kuchnia Vikinga nie tylko wesprze rozwój młodych talentów piłkarskich, ale także będzie promować zdrowy styl życia i odpowiednie nawyki żywieniowe. Ponadto, blisko milion złotych rocznie przeznaczone na nagrody dla uczestników programów Polskiego Związku Piłki Nożnej pomoże zmotywować młodych sportowców do dalszego rozwoju i osiągania sukcesów.
– Jesteśmy marką, która bardzo dużą wagę przykłada do odpowiedzialności społecznej, dlatego jako pierwsi w historii podejmiemy się ambitnego zadania strategicznego wsparcia polskiej piłki dziecięcej i młodzieżowej. Widzimy naturalną synergię między sportem a edukacją w zakresie zdrowego odżywiania, dlatego z wielką satysfakcją będziemy promować właściwe nawyki żywieniowe wśród setek tysięcy najmłodszych piłkarzy i piłkarek w całym kraju. W ramach współpracy przekażemy też blisko milion złotych rocznie na nagrody dla dzieci biorących udział w programach Polskiego Związku Piłki Nożnej pod hasłem „Piłka dla wszystkich” – dodał Łukasz Dawidziuk.
24@bialystokonline.pl