Google ogłosił właśnie listę finalistów w 6 kategoriach: Search Innovation, Display Innovation, Mobile Innovation, Shopping Innovation, Video Innovation i Grow Businesses Online. Wśród wyróżnionych znalazła się agencja z Białegostoku – Sempai, która do nagrody Premier Partner Awards zgłoszona jest 3 rok z rzędu.
Prócz Sempai do prestiżowej nagrody zostało nominowanych jedynie 10 polskich agencji, czyli: SalesTube, iProspect Poland, They.pl, Up & More, Semahead, Verseo, Bluerank, Mindshare Polska, DevaGroup i PromoTraffic.
- Dostaliśmy nominację w kategorii Shopping Innovation za kampanię realizowaną dla evita.sklep.pl. W zgłoszonym case study pokazaliśmy, w jaki sposób osiągnęliśmy sukces w trudnej do reklamowania w AdWords branży, jaką są leki i suplementy diety, skalując przy tym kampanię ponad 3-krotnie - wyjaśnia Sebastian Suma, CEO Sempai.
W konkursie Premier Partners Awards 2018 wyłaniane są najlepsze agencje SEM na całym świecie. By otrzymać nominację kandydaci muszą wykazać, iż prowadzone kampanie digital marketingowe są innowacyjne i prowadzą do większej liczby klientów.
Kto wygra dowiemy się w połowie października podczas konferencji Google Partners Accelerate w Dublinie.
Warto wspomnieć, że Sempai w ubiegłym roku otrzymała najwięcej nominacji w Polsce – aż 5 i stanęła na podium w kategorii Display. W nagrodę miała możliwość zaprezentowania się podczas gali w Nowym Jorku.
justyna.f@bialystokonline.pl