Barter chce zwiększyć sprzedaż. Do 200 tys. ton rocznie

2014.09.15 00:00
Białostocki Barter chce zwiększyć sprzedaż swoich pakowanych produktów - do 200 ton rocznie. M.in. w tym celu do 500 wzrośnie w tym roku liczba składów opałowych spółki w sieci "U Górnika". Firma prowadzi też rozmowy z kolejnymi sieciami handlowymi.
Barter chce zwiększyć sprzedaż. Do 200 tys. ton rocznie
Fot: materiały prasowe

Barter docelowo zamierza sprzedawać ok. 200 tys. ton konfekcjonowanych produktów rocznie. Między innymi w tym celu w ubiegłym roku białostocka spółka uruchomiła pierwszy punkt we franczyzowej sieci "U Górnika". Obecnie Barter ma już ponad 350 składów, a ich liczba do końca roku ma wzrosnąć do 500.
- "U Górnika" to największa w Polsce sieć wyspecjalizowanych punktów, zajmujących się sprzedażą opału dla klientów detalicznych – mówi Grzegorz Dworakowski, dyrektor ds. rozwoju rynku towarów konfekcjonowanych Barter.

Ale białostocka spółka chce dotrzeć do detalistów nie tylko poprzez składy opałowe, ale także za pośrednictwem detalicznych sieci handlowych.
- Obecnie prowadzimy zaawansowane rozmowy na temat współpracy z największą w Polsce siecią sklepów dyskontowych – dodaje Grzegorz Dworakowski.

Aby zwiększyć sprzedaż, Barter zamierza również rozszerzyć współpracę z polskimi kopalniami.
- Wychodzimy na przeciw rynkowym trendom – mówi prezes Barter, Bogdan Rogaski. – Do tej pory współpracowaliśmy z dwiema kopalniami z Górnego Śląska, a obecnie negocjujemy z kolejnymi dwiema.

Małgorzata Cichocka
malgorzata.c@bialystokonline.pl

1638 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39