Logo "Wschodzący Białystok" będzie teraz eksponowane w trakcie wszystkich organizowanych rozgrywek Polskiej Superligi Tenisa Stołowego. Ma pojawiać się podczas transmisji i retransmisji telewizyjnych, konferencji prasowych, wypowiedzi, wywiadów lub konferencji szkoleniowych, na biletach, karnetach, plakatach meczowych oraz na oficjalnej stronie internetowej wraz z linkiem. Dodatkowo będzie towarzyszyć nazwie całych rozgrywek i znajdzie się na koszulkach wszystkich zawodników grających w lidze.
Z logiem "Wschodzącego Białegostoku", oprócz tenisistów, będą też grały białostockie siatkarki. Barwy miasta pojawią się podczas wszystkich meczy z ich udziałem, w tym na minimum czterech, w których uczestniczyć będzie co najmniej 500 widzów. Marka Białegostoku ma towarzyszyć także transmisjom i retransmisjom telewizyjnym, konferencjom prasowym czy wywiadom. Pojawi się również na koszulkach i dresach siatkarek, we wszelkich materiałach promocyjnych, w tym na biletach i karnetach. Baner reklamowy Białegostoku zostanie umieszczony na stronie internetowej siatkarek, a cztery, o minimalnych wymiarach 3 m na 1 m, w trakcie imprez sportowych. "Wschodzące" logo będzie też wyklejone na parkiecie hali sportowej.
Ponadto w ramach promocji siatkarki muszą pojawiać się na imprezach rekreacyjnych lub festynach organizowanych dla mieszkańców Białegostoku, na spotkaniach z młodzieżą czy akcjach charytatywnych.
Rozstrzygnięty właśnie przetarg ciągnął się już od lata. We wrześniu unieważniono go, gdyż zgłoszony tylko jeden wykonawca - białostocki AZS - zaproponował za realizację zadania ponad 1,4 mln zł, a w miejskiej kasie na ten cel znalazło się tylko 600 tys. zł. Teraz ma pomóc w promocji Białegostoku dokładnie za 599 996 zł. Polska Superliga Tenisa Stołowego dostanie blisko 350 tys. zł.