Salon powstał przy ul. Narodowych Sił Zbrojnych, w pobliżu istniejącego już centrum wyprzedażowego Outlet Center, a także sklepu Biedronka i stacji benzynowej Lotos.
Dla klientów i pasjonatów
W ofercie salonu Agata znajdują się kolekcje mebli do pokoju dziennego, sypialni, jadalni i kuchni, meble wypoczynkowe, szeroki wybór krzeseł, stołów i materacy. W części przeznaczonej na akcesoria do aranżacji wnętrz znajdują się produkty dekoracyjne, oświetlenie, dywany i tekstylia oraz szereg dodatków kuchennych. W całej przestrzeni salonu ekspozycji towarzyszą przykładowe aranżacje prezentujące poszczególne kolekcje mebli i różne style. Dzięki temu klienci mogą czerpać inspiracje z gotowych rozwiązań.
- Salony Agata to miejsca, które mają inspirować, pokazywać najnowsze trendy i zachęcać klientów do realizowania własnych pomysłów. W Białymstoku będziemy prezentowali najnowsze kolekcje mebli, ale także wystawy nawiązujące do designu oraz aranżacje, które są efektem naszej współpracy z najlepszymi stylistami wnętrz w Polsce – powiedziała Angelika Anusiewicz-Bochenek, zastępca dyrektora ds. marketingu w Agata S.A.
W dniu otwarcia salonu wszystkie produkty dostępne będą ze zniżką 10% albo w systemie ratalnym aż do 40 rat 0%. Dodatkowymi rabatami objętych zostanie ponad 100 różnych mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz. Produkty będące w promocji z okazji otwarcia salonu w Białymstoku dostępne są na stronie internetowej sklepu.
Pierwszy w Polsce pod nową marką
Nowy salon sieci Agata w Białymstoku jako pierwszy w Polsce zyskał odświeżoną identyfikację wizualną. Zarówno szyld na budynku, jak i wnętrze, posiadają nowe logo i dodatkowe elementy graficzne, które zostały wprowadzone po zmianie.
- W tej chwili jest to nasz wzorcowy salon, który jest ważnym punktem odniesienia dla całej sieci. Nowe logo jest tu obecne zarówno na zewnątrz, jak i w przestrzeni ekspozycyjnej. Oznakowanie stref i informacja handlowa zostały przygotowane według standardu, który od kilku lat wdrażamy we wszystkich salonach - dodaje Angelika Anusiewicz-Bochenek.
Inwestycja została zrealizowana w niespełna rok i jest największym tego typu obiektem w regionie. Salon Agata w Białymstoku jest już 17. sklepem tej sieci w Polsce. Obszar inwestycji wynosi blisko 14 tys. mkw., zabudowa obejmuje ok. 7 tys. mkw. Pozostała przestrzeń jest dedykowana na 212 miejsc parkingowych oraz aranżację zieleni. W salonie zatrudnienie znalazło 98 osób, które przeszły szkolenia i praktyki w innych salonach tej sieci. Sklep będzie otwarty w godz. 10-20 (poniedziałek-sobota) i 10-19 (niedziela).
anna.d@bialystokonline.pl