Uznanie konsumentów i 7 nagród
Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita, która mieści się w Wysokiem Mazowieckiem, od czasu pojawienia się na rynku zyskuje uznanie konsumentów. Dowodem na to są liczne nagrody, które są przyznawane marce. W ostatnim czasie zajęła aż 7 miejsc na podium prestiżowego badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2019. Cel tego plebiscytu, którego organizatorem jest Wydawnictwo Gospodarcze, to wyłonienie najlepszych produktów FMCG – nowości z ostatniego roku. Robi się to na podstawie opinii konsumentów. Tegoroczna, 8. edycja wskazała bestsellery – najlepsze nowości spożywcze, chemiczne i kosmetyczne, które zostały wprowadzone do sprzedaży w okresie od 1 września 2017 do 1 września 2018 roku.
Swoje głosy oddawali ci konsumenci, którzy decydują bądź współdecydują o zakupach dla swojego gospodarstwa domowego.
W 2019 r. podczas uroczystej gali w warszawskim Hotelu Polonia Palace zostało uhonorowanych aż 7 produktów i linii produktowych marki Mlekovita. Złote medale plebiscytu zdobyły: linia serów polskich z dziurami w kategorii "Sery", Wypasione serki śmietankowe kanapkowe w kategorii "Serki i twarogi" oraz masło Mini Osełka Polska 100 g w kategorii "Masła". Na podium znalazły się również: linia jogurtów HoHo (srebrny medal w kategorii "Jogurty i desery mleczne"), linia produktów ekologicznych BIO (srebrny medal w kategorii "Produkty eko, bio, vege"), linia produktów polskich bez laktozy (srebrny medal w kategorii "Żywność funkcjonalna") oraz linia serów bez laktozy (brązowy medal medal w kategorii "Sery").
Mlekovita ma kolejny Diament
To nie koniec sukcesów. Zaledwie kilka dni później w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej odbyła się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu, wieńcząca XXVIII edycję konkursu Lider Polskiego Biznesu.
Tu na podium także znalazła się Mlekovita, która podczas wydarzenia zdobyła czwarty Diament – prestiżową nagrodę przyznawaną przez Business Centre Club. Takie diamenty są przyznawane tym polskim firmom, które w ostatnich latach były wyróżnione Złotą Statuetką Lidera Polskiego Biznesu i utrzymały lub wzmocniły swoją pozycję na rynku, co jak wiadomo, w obecnych czasach jest bardzo trudne. O nagrodzie decydowało jury, biorąc pod uwagę wskaźniki ekonomiczne, konkurencyjność branży i osiągane na jej tle wyniki, ale również jakość i nowoczesność produktów, poziom inwestycji (zwracano także uwagę czy ich realizacja wiąże się z nowymi miejscami pracy). Doceniano również działalność charytatywną oraz dbanie o naturalne środowisko.
Przedstawiciele Mlekovity są zdania, że uhonorowanie firmy czwartym już Diamentem jest "potwierdzeniem pozycji firmy na gospodarczej mapie Polski jako niekwestionowanego lidera branży, największej grupy mleczarskiej, największego producenta i eksportera produktów mleczarskich w Europie Środkowo-Wschodniej".
justyna.f@bialystokonline.pl