Minął termin zgłaszania się do przetargu na sponsora tytularnego stadionu przy ul. Słonecznej. Zainteresowały się nim 2 firmy. To Adampol i Electrum.
Adampol to spółka akcyjna z Zaścianek k. Białegostoku, która specjalizuje się w spedycji samochodów na terenie Europy. Zaś firma Electrum zajmuje się projektami dotyczącymi odnawialnych źródeł energii, budownictwem energetycznym oraz IT.
W przyjętej formule przetargu przewidziano negocjacje. Po sprawdzeniu ofert będą więc prowadzone rozmowy z każdym z zainteresowanych. W ich trakcie zostaną doprecyzowane szczegóły umowy, która obejmie prawo do nadania oficjalnej nazwy obiektowi, ale też inne prawa sponsora tytularnego (np. stworzenie oficjalnego logo obiektu i jego oznakowania, oznakowanie oficjalnych dokumentów, materiałów promocyjnych i lóż, użytkowanie powierzchni reklamowych i sali konferencyjnej czy organizowania wydarzeń na stadionie).
Dopiero po negocjacjach będą składane oferty cenowe.
Posiadanie sponsora tytularnego zagwarantuje spółce Stadion Miejski zastrzyk gotówki, ale też może przyczynić się do lepszej rozpoznawalności obiektu.
W Polsce sponsora tytularnego ma stadion w Gdańsku, który nosi nazwę PGE Arena, PGE Polska Grupa Energetyczna została też partnerem tytularnym Stadionu Narodowego, natomiast stadion stołecznej Legii przez 3 lata nazywał się Pepsi Arena.
ewelina.s@bialystokonline.pl