Biuro Rachunkowe BRMK działa w oparciu o wydany w 2005 roku przez Ministra Finansów Certyfikat Księgowy Nr 11402/2005 nadający nam uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Posiadamy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w PZU S.A., co gwarantuje Państwu finansowe bezpieczeństwo.
Proponujemy współpracę osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, spółkom cywilnym, spółkom jawnym, spółkom partnerskim, spółkom komandytowym, spółkom z ograniczoną odpowiedzialnością, rolnikom, stowarzyszeniom, fundacjom, spółdzielniom, wspólnotom mieszkaniowym.
Proponujemy Państwu:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych, bieżącą ewidencję zdarzeń gospodarczych wraz ze sporządzeniem bilansu, rachunku zysków i strat, rachunku przepływów pieniężnych i zestawienia zmian w kapitale;
- prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów;
- prowadzenie ewidencji przychodów dla celów zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych;
- sporządzanie rejestrów zakupów i sprzedaży VAT oraz przygotowanie deklaracji dla celów rozliczania podatku od towarów i usług (VAT);
- sporządzanie list płac, rachunków do umów zleceń, umów o dzieło;
- prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników, rozliczanie podatku dochodowego pracowników;
- kompleksową obsługę rozliczeń z ZUS, w tym naliczanie składek i sporządzanie deklaracji, rejestrowanie i wyrejestrowanie pracowników;
- sporządzanie dokumentacji związanej z rozpoczęciem działalności przez osoby fizyczne i spółki osobowe;
- sporządzanie deklaracji dla celów rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT);
- sporządzanie deklaracji dla celów rozliczenia podatku dochodowego od osób prawnych (CIT);
- sporządzanie sprawozdań statystycznych przekazywanych do GUS;
- sporządzanie informacji przekazywanych przez naszych Klientów do NBP;
- rozliczenia z PFRON, Urzędem Celnym;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz naliczanie amortyzacji;
- prowadzenie ewidencji wyposażenia;
- opracowanie Zakładowego Planu Kont oraz innych instrukcji niezbędnych do prawidłowego obiegu dokumentacji w Państwa firmie;
- współuczestniczenie i udzielanie wyjaśnień w trakcie kontroli podatkowej oraz kontroli przeprowadzanych przez pozostałe instytucje;
- sporządzenie wniosków o dotacje PUP, UE;
- przygotowanie analiz kredytowych firm;
- pełnienie obowiązków służb BHP;
- szkolenie BHP wstępne i okresowe pracowników;
- wirtualne biuro;
- obsługa administracyjna;
- outsourcing sekretariatu;
- zakładanie i sprzedaż spółek prawa handlowego;
- najem sal szkoleniowych;
- inne usługi wg potrzeb i życzenia Klienta;
Nasze biuro cechuje elastyczny czas pracy w zależności od Państwa potrzeb. Wiąże się to z możliwością dostarczenia dokumentów księgowych poza godzinami pracy biura, po uprzednim kontakcie telefonicznym.
Świadcząc usługi księgowe, stawiamy na rzetelność i indywidualne podejście do Klienta. Wdrażamy odpowiednie procedury i rozwiązania, biorąc pod uwagę specyfikę działalności i potrzeby każdego Klienta. Nasze atuty to zaangażowanie w sprawy klientów, solidność, poufność, młody wykształcony zespół stale podnoszący kwalifikacje poprzez uczestnictwo w szeregu szkoleń z zakresu rachunkowości, kadr, płac i prawa podatkowego.