
17 lutego rozpoczęły się targi żywności i napojów Gulfood w w Dubai World Trade Centre. Udział w tym prestiżowym wydarzeniu bierze spółdzielnia mleczarska Mlekpol. Promuje tam swoje produkty w tym wyroby pod markami: Łaciate, Mlekpol, Happy Barn i Milcasa.
– Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol jest jednym z kluczowych eksporterów z branży mleczarskiej w Polsce. Obecnie około 30% produkcji firmy trafia na rynki zagraniczne do ponad 100 państw świata. Dzięki odpowiedniemu zapleczu produkcyjnemu i zaangażowaniu w poszerzanie rynków zbytu, produkty Mlekpolu są szeroko dostępne w Unii Europejskiej, krajach Bliskiego i Dalekiego Wschodu, Afryki, a także obu Ameryk. Szczególnie perspektywiczne dla rozwoju eksportu są regiony o dodatnich wskaźnikach demograficznych i niewystarczającej produkcji własnej jak Azja Południowo-Wschodnia czy też Bliski Wschód. Liczymy, że kontakty nawiązane podczas Gulfood 2025 dadzą nam możliwość zwiększenia swojej obecności eksportowej w tej części świata – komentuje Tomasz Trzaska, Dyrektor Handlu Zagranicznego SM Mlekpol.
Targi Gulfood to nie tylko okazja do zaprezentowania swoich produktów, ale też szansa na nawiązanie ciekawych znajomości, wymianę doświadczeń i poznanie najnowszych trendów w branży. W tym roku w wydarzeniu bierze udział aż 5,5 tys. wystawców ze 190 krajów.
24@bialystokonline.pl