Wschodnie Forum e-Biznesu „EastBiz”

dodane dnia: 2016-09-22 przez: cmg01
Impreza Patronat BiałystokOnline.pl
Wschodnie Forum e-Biznesu „EastBiz”
Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy:
2016-10-14 - 2016-10-15
Wschodnie Forum e-Biznesu EastBiz to dwa dni prelekcji i warsztatów, z jakich uczestnicy wyniosą konkretną i praktyczną wiedzę z zakresu e-biznesu.

Niezależnie, czy dopiero zaczynasz interesować się e-commerce i planujesz eksplorować nieznane ci obszary tej dziedziny biznesu, czy też już od kilku lat prowadzisz handel internetowy, ale ciągle czujesz głód branżowej wiedzy – Wschodnie Forum e-Biznesu EastBiz jest absolutnym must be tej jesieni! W jakim innym miejscu w tym samym czasie, spotkają się praktycy działający od lat w e-commerce, właściciele firm, marketerzy, doradcy znani z najpoczytniejszych magazynów i konferencji branżowych? Już sam aspekt networkingu w takim gronie, zachęca do zakupu biletów– które, jak pokazuje doświadczenie z poprzednich edycji, rozchodzą się jak świeże bułeczki!

Co czeka na uczestników w tym roku podczas „East-Biz”?
Przed nami 2 dni wypełnione po brzegi warsztatami, prelekcjami i wieczorną integracją. Organizatorzy zadbali, by każdy znalazł coś interesującego dla siebie.

Piątek, 14 października
Pierwszego dnia podczas wystąpień na Politechnice Białostockiej powiew wielkiego świata. Cyprian Iwuć z jemsushi.pl zachęci do zajmowania się e-commerce w wymiarze globalnym w sposób prosty i zyskowny. Nasz białostocki przedsiębiorca Robert Matyszewski zdradzi aspekty testowania globalnej sprzedaży B2B (Business to Business). Do tego warsztaty m.in. z zarządzania sklepem internetowym, prowadzone przez specjalistów z RedCart.
Druga część pierwszego dnia konferencji, przeniesie uczestników do nowoczesnej przestrzeni Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego. Tutaj dowiemy się m.in., jak nie walczyć ceną, a mimo to być konkurencyjnym (Maciej Dutko/ Dutkon.pl) oraz jakie grzechy popełnił startup, któremu się udało – o tym Marcin Majzner z Cupsell.pl. Nauka na cudzych błędach – bezcenna! Nie ominie nas wiedza z prawa w e-biznesie, która pozwoli spać spokojnie. Będzie też o sabotażu własnego biznesu w sieci, logistyce w e-commerce i kobietach w logistyce oraz wykorzystywaniu wirtualnej rzeczywistości do promocji własnej marki. Żeby nie było tak zupełnie poważnie, to apetycznymi pączkami zostanie okraszony temat najsłodszego modelu biznesowego. Google Analytics nadal cię przerasta? Już niedługo, bo warsztaty z tego niezbędnego narzędzia pozwolą w końcu poczuć się przy skomplikowanych do tej pory analizach, jak ryba w wodzie.

Sobota, 15 października
Każdy chce znać sprytne triki na zwiększenie liczby klientów, zwłaszcza gdy je zdradza Michał Sadowski, założyciel Brand24. To już smaczki z drugiego dnia konferencji. Magdalena Grochala z agencji Symetria PR przekona uczestników, że warto być tam, gdzie są ich klienci i korzystać z potencjału aplikacji mobilnych. O tym, że najważniejsi są ludzie, bo za nimi stoją relacje w biznesie, będzie opowiadał Mateusz Tułecki z Grow Point. Content marketing i trendy w 2017 roku – dzięki prelekcji Barbary Stawarz dostaniecie pakiet najświeższej wiedzy w pigułce! Czujesz się skrępowany przy dużych firmach, jakie się pojawią na konferencji? Nie przejmuj się, będzie i o mniejszym e-commerce w temacie łączenia offline i online.

Zapisy
Dołącz od razu do grona uczestników 3 edycji Wschodniego Forum e-Biznesu EastBiz! Wydarzenie odbędzie się na terenie Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej oraz Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego, w budynku Inkubatora Technologicznego. Wstęp na drugą część konferencji (w BPN-T) jest odpłatny i wymaga rejestracji. Dodatkowe informacje na www.east-biz.pl .

AGENDA:

14.10.2016 (piątek)

Miejsce: Wydział Zarządzania Politechniki Białostockiej:

- 8.00-8.30 - Rejestracja
- 8.30-11.15 - Warsztat 1: Jak skutecznie prowadzić sklep internetowy?
Tomasz Cincio, Dariusz Januszkiewicz / RedCart
- 10.00-11.15 - Warsztat 2: User experience nie gryzie. Jak wycisnąć więcej z Twojej strony www.
Tomasz Michniewicz/ Infinity Group
- 11.15-11.30 - Przerwa
- 11.30-11.40 - Otwarcie I części Wschodniego Forum e-Biznesu EastBiz
- 11.40-12.10 - Prelekcja 1: Czym skorupka za młodu nasiąknie tym... lepsze startupy zrobi.
Kris i Krystian Gontarek / SzlachtaStartupuje.pl
- 12.10-12.40 - Prelekcja 2: Ecommerce w wersji GLOBAL - czyli jak łatwo sprzedawać globalnie i z zyskiem?
Cyprian Iwuć / jemsushi.pl
- 12.40-13.10 - Prelekcja 3: Testowanie globalnej sprzedaży B2B przy biurku w Białymstoku.
Robert Matyszewski / Softwarehut

Miejsce: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny:

- 14.00-14.20 - Rejestracja
- 14.20-14.30 - Otwarcie II części Wschodniego Forum e-Biznesu EastBiz
- 14.30-15.05 - Prelekcja 1: Nie bądź cenodajką! Garść pomysłów na pozacenowe budowanie przewagi konkurencyjnej.
Maciej Dutko / Grupa Dutkon.pl
- 14.35-16.05 - Warsztat: Zobacz to czego inni nie widzą - warsztat z Google Analytics.
Maciej Lewiński
- 15.05-15.40 - Prelekcja 2: O logistyce w E-commerce i o Kobietach w logistyce.
Aneta Wawrzyniak + Sławomir Rajch / Raben Group
- 15.40-16.15 - Prelekcja 3: #odbijamyIzaka - case study kampanii video 360o.
Marek Prudel / Militaria.pl i Mateusz Tokarski / Virtuality360.co
- 16.15-16.50 - Prelekcja 4: 10 grzechów głównych założyciela startupu któremu się udało.
Marcin Majzner / Cupsell.pl
- 16.50-17.20 - Przerwa kawowa
- 17.20-17.55 - Prelekcja 5: Prawo w e-biznesie, czyli co trzeba wiedzieć aby prowadzić e-biznes i spać spokojnie.
Jakub Szajdziński / Partner Zarządzający ENSIS Kancelaria
- 17.55-18.30 - Prelekcja 6: Przestań sabotować swój biznes w sieci.
Katarzyna Baranowska
- 18.30-19.05 - Prelekcja 7: Najsłodszy model biznesowy, o którym jeszcze nie słyszałeś. Pączki gratis!
Andrzej Swiderski / EuroFlorist Polska
- 19.05-19.40 - Prelekcja 8: Jak zrobić mailing, który sprzedaje?
Szymon Odolanowski / Freshmail
- 21.00 - … - After Party w Kawiarnia Muzyczna FAMA

15.10.2016 (sobota)

Miejsce: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny

- 9.30-10.00 - Rejestracja przy kawie
- 10.00-10.35 - Prelekcja 1: 10 marketingowych tricków naszej drogi od 0 do 1000 klientów.
Michał Sadowski / Brand24
- 10.35-11.10 - Prelekcja 2: Czy customizacja sklepu internetowego się opłaca? Czyli jak połączyć niską cenę i wysoką jakość SaaS z otwartością OpenSource i zarobić na tym więcej.
Paweł Fornalski / IAI S.A.
- 11.10-11.45 - Prelekcja 3: Bądź tam, gdzie Twoi klienci! Jak wykorzystać w e-commerce potencjał najpopularniejszych aplikacji mobilnych?
Magdalena Grochala / Symetria PR
- 11.45-12.20 - Prelekcja 4: Offline + online. Jak dobrze łączyć te dwa kanały w małym e-commerce.
Wojciech Latoszek / 4gift
- 12.20-13.20 - Przerwa obiadowa
- 13.20-13.55 - Prelekcja 5: Najważniejsi są ludzie. O relacjach w biznesie.
Mateusz Tułecki / GrowPoint
- 13.55-14.30 - Prelekcja 6: Budowanie silnej marki w e-commerce poprzez content marketing. Trendy na 2017 rok!
Barbara Stawarz
- 14.30-15.05 - Prelekcja 7: Harder, better, faster - personalizations that will lead your convertion rate to the next galaxy.
Rafał Jackiewicz / BDsklep + Kubilay Sengun / Insider

Organizatorzy
Białostocki Park Naukowo-Technologiczny
EastCamp Białystok
Wydział Zarządzania Politechniki Białostockiej

Honorowy Patronat
Prezydent Miasta Białegostoku

Partnerzy
Raben Group
Krajowa Izba Rozliczeniowa
Poczta Polska
bdsklep.pl
DrTusz
PlusBus

Patronat medialny
Portal Miejski BiałystokOnline
Miejsce imprezy
ul. Żurawia 71
15-535 Białystok

1621 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39