Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy: 2017-09-26
Do mediów codziennie spływają setki newsów i różnych historii. Jak sprawić, by akurat Twoja informacja nie przepadła w natłoku maili próbujących przyciągnąć uwagę redakcji? Tego dowiesz się podczas warsztatów
„Skuteczna informacja prasowa” w ramach Centroom Przedsiębiorczości w miejskim coworku. Spotkanie poświęcone będzie skutecznej informacji prasowej. Poprowadzą je
Katarzyna Stempniak i
red. Monika Kalicka z Radia Białystok.
Znasz swoją firmę / produkt / projekt / wydarzenie - i wierzysz, że jest świetna. Chcesz, aby mówił o niej świat. A przynajmniej mieszkańcy Twojego miasta lub ludzie z Twojej branży. Bierzesz się więc za pisanie informacji prasowej. Ważne, abyś w tym momencie umiał odpowiedzieć sobie na poniższe pytania:
- Gdzie tak naprawdę jest ten „news"?
- Kto będzie czytał moją informację?
- Co dołączę do wiadomości?
- Co powinno znaleźć się w tytule informacji prasowej, a co w tytule maila? (zakładając, że nie wysyłasz swoich wiadomości krukiem)
- A może... wcale nie muszę pisać klasycznej informacji prasowej?
Na te oraz wiele innych pytań otrzymacie odpowiedzi podczas
2-godzinnego spotkania pt. „Skuteczna informacja prasowa”.
Godz. 17.00.
Wydarzenie organizowane jest w ramach cyklu Centroom Przedsiębiorczości.
Czego nauczysz się na warsztatach?
Podczas warsztatów dowiesz się, dlaczego odpowiedzi na powyższe pytania drastycznie wpływają na efektywność działań PRowych. Ponadto poznasz:
- Rzeczy, które dziennikarze docenią
- Błędy, których dziennikarze nie wybaczą
- Co informacja prasowa zawierać powinna, a co jest zbędne (a wręcz szkodliwe)
- Przydatne narzędzia wspierające pracę PRowca
Dla kogo?
- przedsiębiorców / managerów
- pracowników działów PR / promocji
- organizatorów, działaczy, aktywistów, którzy chcą dotrzeć do mediów z ideą lub inicjatywą
- osób, które chcą rozwijać swoje kompetencje z zakresu PR
Cena warsztatów:
29 zł.
Zapisy:
tutaj
Prowadzące:
red. Monika Kalicka / Polskie Radio Białystok
Dziennikarka z 18-letnim stażem. Zaczynała w telewizji, jednak górę wzięła pasja do radia. Od 13 lat pracuje w Polskim Radio Białystok. Rozmawiała z prezydentami, premierami, gwiazdami muzyki, sportu i filmu, przedsiębiorcami. Pasjonatka internetu i mediów społecznościowych.
Katarzyna Stempniak / Gold&Finch
PR-owiec, współtwórczyni marki Gold&Finch. Ma wieloletnie doświadczenie w branży interactive (m.in. w agencjach Infinity Group, faceAddicted, WhiteBits). Organizowała i zajmowała się promocją konferencji, meet-upów i eventów okołotechnologicznych (m.in. Maker Space, OFFline Party), a także zupełnie nietechnologicznych, m.in. odpowiadała za media relations przy międzynarodowym festiwalu tanecznym Fair Play Dance Camp w Krakowie. Szkoleniowiec, wykładowca studiów MBA na WSFiZ w Białymstoku „Public relations – Zarządzanie wizerunkiem i reputacją".
Patronat medialny
Portal Miejski BiałystokOnline