Klient idealny - poznaj go, zdobądź i utrzymaj na dłużej. Warsztaty w Centroom

dodane dnia: 2019-06-17 przez: cmg01
Impreza Patronat BiałystokOnline.pl
Klient idealny - poznaj go, zdobądź i utrzymaj na dłużej. Warsztaty w Centroom
Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy: 2019-06-25
Zapraszamy na ostatnie przed wakacjami spotkanie z cyklu Centroom Przedsiębiorczości: Klient idealny – jak do niego dotrzeć i sprawić, że zostanie z Tobą na dłużej?

Godz. 16.30-18.30
Zapisy: http://bit.do/eVgCx

Prowadzenie: Jolanta Ambrożewicz

Czy wiesz jakich Klientów potrzebujesz, by Twój biznes świetnie prosperował? Jak przykuć ich uwagę? Komu Twój produkt najbardziej pomaga i kto na jego punkcie zwariuje? I to na tyle, by wrócić po więcej i na dodatek przyprowadzić znajomych?

Kto jest Twoim idealnym Klientem? Do kogo chcesz dotrzeć z ofertą, by sprawić, że będzie rozchwytywana? Jak ją przedstawiać, aby odbiorca wiedział, że to jest coś, co po prostu musi mieć.

Podczas warsztatów w Centroom określisz profil swojego idealnego Klienta. Zdiagnozujesz jego największe problemy i obszary, w których możesz dostarczyć mu rozwiązania. Odkryjesz możliwości stojące za Twoją usługą czy produktem.

Dowiesz się, gdzie przebywa Twój Klient zarówno w świecie online, jak i offline. Dzięki temu przygotujesz się do odpowiedniej komunikacji i działań promocyjnych. Sprawisz, że Wasze kontakty będą częstsze, dzięki czemu wzrośnie skuteczność sprzedaży.

Przygotowując profil, zyskasz jasność w sferze komunikacji wizualnej i działań prowadzonych w social media. Będziesz wiedzieć, o czym pisać i co pokazywać, a więc jakie treści dostarczać swojemu odbiorcy. Jak opakować swe działania, by zwiększyć sprzedaż i sprawić, że Klienci będą zadowoleni. A oni, w zamian za to, z chęcią polecą Cię swoim kontrahentom i znajomym.

Podczas warsztatu wspólnie z prowadzącą opracujesz:
- Profil idealnego Klienta oraz sposoby na zwrócenie jego uwagi.
- Listę miejsc i kanałów, w których warto się z nim komunikować.
- Listę tematów, o których warto pisać na blogu lub/i w mediach społecznościowych.
- Wskazówki związane z wizualną stroną prezentacji oferowanych produktów i usług.
- Sposoby na utrzymywanie relacji i sprawienie, że Klienci zostaną z nami na dłużej i polecą nas innym.

Jolanta Ambrożewicz - bizneswoman, doradca biznesowy, szkoleniowiec. Kreatorka marketingu interakcyjnego - sztuki komunikacji i budowania relacji w oparciu o wartości oraz interakcje. Autorka Dziennika Networkingowego. Twórczyni kursów, warsztatów i szkoleń związanych z komunikacją interpersonalną.
 
Wspiera i edukuje przedsiębiorców i ich pracowników oraz freelancerów w zakresie działań promujących ich produkty i usługi. Zachęca do komunikacji opartej na content marketingu i budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcami, także poprzez skuteczny networking i działania w social mediach.
 
Wierzy, że każdy ma niepowtarzalny potencjał, który warto zaprezentować światu. Zachęca do korzystania z mocy interakcji i odważnego komunikowania wartości swoich produktów, usług i umiejętności.

Organizator
Białostocki Park Naukowo-Technologiczny

Patronat medialny
Portal Miejski BiałystokOnline
Miejsce imprezy


1900 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39