Kino plenerowe – Amerykański Film Reklamowy 2015

dodane dnia: 2016-06-20 przez: cmg01
Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy: 2016-07-02
Zapraszamy fanów dobrego kina na letnie pokazy w plenerze! Podczas wakacyjnych wieczorów zaprezentujemy białostoczanom i odwiedzającym nasze miasto turystom filmy poszerzające naszą percepcję sztuki filmowej, świata, człowieka, muzyki i twórczej reklamy. Widzów zachęcamy do zabrania ze sobą koców, śpiworów i karimat (noce bywają chłodne).

Amerykański Film Reklamowy 2015
Zestaw najlepszych amerykańskich filmów reklamowych, włączonych do kolekcji Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku (MoMA).
Premiera tej taśmy odbyła się w czerwcu 2015, z udziałem ok. 2000 twórców i producentów amerykańskiej reklamy. Kolekcja Działu Filmu MoMA zawiera już ponad 1,700 filmów reklamowych.
Reklamy są oceniane w 22 kategoriach artystycznych, a w każdej z nich przyznawane są wyróżnienia.
W kategorii: Skuteczność Reklamowa / Pojedyńczy Film i Kampania, wyróżnienie otrzymała w tym roku kampania organizacji Weight Watchers “Help With The Hard Part” wymyślona przez agencję Wieden+Kennedy, składająca się z trzech części: “All You Can Eat,” “My Butt,” and “If You’re Happy,”. Filmy reżyserowali: Sam Brown ze studia Imperial Woodpecker, Martin De Thurah z Epoch Films I John Hillcoat ze studia Skunk US.
Wyróżniono też paradokumentalny spot Always “#LikeAGirl”z agencji Leo Burnett Toronto, Chicago, London/Holler. Jego reżyserką była Lauren Greenfield ze studia Chelsea.
Najczęściej nagradzanym studiem filmowym było studio O Positive (pięć wyróżnień), oprócz niego studia: Biscuit Filmworks, Caviar Content, Chelsea, i Smuggler (po trzy wyróżnienia).
Najwięcej wyróżnień wśród reżyserów zdobyli: David Shane ze studia O Positive (4 wyróżnienia), Sam Brown ze studia Imperial Woodpecker oraz Lauren Greenfield ze studia Chelsea (po 3 wyróżnienia).
Różne oddziały agencji Wieden +Kennedy zdobyły łącznie 10 wyróżnień, różne oddziały Leo Burnett – 6 wyróżnień. 5 wyróżnień otrzymała agencja 72andSunny, a 4 wyróżnienia SS+K. Po 3 wyróżnienia otrzymały agencje: Anomaly, BBDO New York, Droga5, Goodby Silverstein & Partners, Grey New York, and TBWA/Chiat/Day.

Godz. 22.00
Wstęp wolny.
Miejsce imprezy
Plac przed Białostockim Ośrodkiem Kultury

1434 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39