Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy: 2022-02-24
Nasz klient, nasz pan - niezależnie czy się zgadzamy z tym hasłem czy nie, stawanie na głowie, aby zadowolić naszych klientów jest dla wielu z nas chlebem powszednim. Jak zachować równowagę pomiędzy zadowoleniem klienta a asertywną postawą?
Białostocki Park Naukowo-Technologiczny zaprasza na spotkanie "Trudny człowiek czy trudna sytuacja, czyli jak radzić sobie z wymagającym klientem", które odbędzie się 24 lutego (czwartek) w coworku przy ulicy Sienkiewicza 9.
Praca z klientami wymaga doskonałego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, czy umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami - a przede wszystkim pro-aktywnej postawy, umiejętności budowania relacji z klientami i asertywności.
Prowadząca szkolenie, Urszula Kliber-Zych (DrTusz), już w temacie szkolenia kieruje naszą uwagę na sytuację, nie człowieka. W końcu nawet najbardziej nieprzyjemnej w odbiorze osobie 'o coś chodzi' - ma problem, który chce rozwiązać i być usatysfakcjonowana z poziomu naszego produktu czy usługi. Również my sami jesteśmy klientami i możemy być odbierani przez drugą stronę transakcji jako 'trudni' bądź 'natarczywi'.
Bardzo ważnym tematem w kwestii obsługi klienta jest umiejętność radzenia sobie z trudnymi emocjami i stresem. Nierzadko ciężkie sytuacje w pracy potrafią utkwić nam w głowie na długo, przez co przenosimy napięcie zawodowe na nasze życie prywatne. Na spotkaniu porozmawiamy o tym, w jaki sposób zachować profesjonalną postawę i nie dać się wyprowadzić z równowagi, jednocześnie nie dając sobie wejść na głowę.
2-godzinne spotkanie o warsztatowym charakterze odbędzie się w biurze coworkingowym Centroom, zarządzanym przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny.
Na spotkaniu dowiesz się:
- Jakie są powszechnie obowiązujące standardy w obsłudze klienta.
- Jak zarządzać swoimi emocjami i efektywnie komunikować się z klientem.
- Dlaczego odczuwamy stres przy współpracy z trudnym klientem?
- Jak utrzymać profesjonalną postawę w nieprzyjemnych sytuacjach.
Adresaci spotkania:
Szkolenie skierowane jest do wszystkich, którzy w swojej pracy mają do czynienia z klientami - nieważne czy są to ważni partnerzy biznesowi czy przypadkowe osoby, które na chwilę weszły do naszego sklepu bądź zakładu.
Informacje o prowadzącej:
Ula Kliber-Zych rozpoczęła swoją ścieżkę kariery w 2008 roku w branży szkoleniowej gdzie zajmowała się organizacją szkoleń, a później koordynacją kilkuosobowego działu handlowego. Od 2013 roku jest związana ze sklepem internetowym DrTusz.pl, gdzie przez pierwsze lata pracowała i dbała o jakość obsługi klienta, a obecnie zajmuje stanowisko E-Commerce managera.
Miała przyjemność napisać kilka artykułów do prasy branżowej oraz występować jako prelegent na konferencjach o tematyce e-commerce. Po godzinach przerabia ubrania i szyje na maszynie.
Liczba miejsc ograniczona, dlatego nie warto zwlekać z rejestracją na warsztaty!
Zapisy na stronie: www.bpnt.bialystok.pl
Cena: 39 zł
Miejsce: Centroom, ul. Sienkiewicza 9, Białystok
Termin: 24 lutego, godz. 16.30-18.30
Organizator: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny