Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy: 2018-04-18
Zapraszamy na kolejny
InCommerce - spotkanie branży e-commerce.
Nie może Was zabraknąć na 8. spotkaniu z cyklu skierowanego do osób związanych z branżą e-commerce. Każdy InCommerce to dawka aktualnej wiedzy z prowadzenia i rozwijania e-biznesu – ZERO teorii, sama praktyczna, e-commercowa wiedza serwowana przez znanych praktyków z branży.
Sami nie znosimy prezentacji sprzedażowych – dlatego każda prelekcja to albo case study, albo lista praktycznych protipów do wdrożenia w sklepie internetowym.
Zakres tematyczny:
#sem #seo #adwords #copywriting #ux #socialmedia #platformyecommerce #epłatności #contentmarketing #influencemarketing
Na koniec części oficjalnej zapraszamy wszystkich na wspólny networking i after party.
Wstęp wolny, po wcześniejszej
rejestracji na stronie:
https://incommerce-bstok.evenea.pl/
Program InCommerce:
- 18:00 - REJESTRACJA
- 18:30 - Sebastian Suma, Sempai: JAK ANALIZOWAĆ KONKURENCJĘ DZIĘKI SEO?
- 18:50 - Monika Pabian, AtomStore: RODO W SYSTEMIE E-COMMERCE - O CZYM NALEŻY PAMIĘTAĆ?
- 19:10 - Norber Bomber, BlueMedia: OPTYMALIZACJA PŁATNOŚCI ONLINE. CZY MOŻNA ZROBIĆ COŚ WIĘCEJ?
- 19:50 - Rafał Matejczyk, Devil-Cars:
O prelegentach:
Sebastian Suma - Od 2006 roku związany z branżą internetową, współwłaściciel firmy NetArch zajmującej się projektowaniem systemów e-commerce, portali internetowych oraz marketingiem w Internecie. Od 2010 roku Dyrektor Zarządzający marką SEMPAI (wydzieloną ze struktur firmy NetArch), specjalizującą się w działaniach SEO/SEM. Posiada bogatą wiedzę oraz doświadczenie z dziedziny sprzedaży i marketingu internetowego. Obecnie odpowiada za planowanie i realizację strategii w kampaniach marketingowych dla ponad 70 klientów z branży e-commerce.
Autor wielu prezentacji u publikacji branżowych, m.in: „Efektywne kampanie AdWords w e-commerce”, „Pozycjonowanie sklepu za darmo. Co sprzedawca może zrobić sam?”, „Konwersja w e-Commerce”. Obecnie również wykładowca Politechniki Białostockiej na kierunku Marketing Internetowy.
Monika Pabian - Fascynatka nowych mediów i e-commerce. Posiada ponad 4-letnie doświadczenie w branży online marketingu. Doświadczenie zbierała w krakowskich agencjach interaktywnych, tworząc strategię komunikacji w social mediach, by później przejść do e-commerce i zarządzać strategią w Presto i KrakVecie. W AtomStore odpowiedzialna jest za marketing i promocję brandu.
Norbert Bomber - Manager sprzedaży z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w branży związanej z płatnościami online.
Odpowiedzialny za rozwój i wdrożenia usług e-payments, specjalizujący się w rozwiązaniach dedykowanych serwisom typu marketplace.
Rafał Matejczyk - Devil-Cars
Patronat medialny
Portal Miejski BiałystokOnline