Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy: 2016-04-15 - 2016-04-16
Zapraszamy na drugą edycję największej w Polsce Północno-Wschodniej konferencji poświęconej nowoczesnemu marketingowi -
EastMedia.
Charyzmatyczni prelegenci reprezentujący znane marki, aktualne i ważne tematy, praktyczna wiedza potrzebna każdemu, kto pragnie wznieść swoją firmę na nowy poziom.
W świecie nieustannych przeobrażeń, „płynnej rzeczywistości”, mamy do czynienia z niewyobrażalną do tej pory liczbą firm – wśród których tylko niewielki procent staje się mocnymi markami i włada świadomością klientów. Właśnie o tym chcemy mówić podczas EastMedia. Jak skutecznie promować swoje produkty i usługi? Jak korzystać z social mediów, aby wyprzedzić konkurencję? Jak budować przyjazną markę i stworzyć porywające success story? Jak dogonić gigantów w medialnej rewolucji? W końcu, jaką drogę musi obrać firma, żeby stać się marką? I co decyduje o tym, że marka niczym nowoczesna religia, potrafi pociągnąć za sobą tłumy jej wyznawców?
Gośćmi
EastMedia będą m.in.
- Maciej Ossowski - Dyrektor Sprzedaży Enterprise w GetResponse odpowiedzialny za globalną ekspansję firmy,
- Anita Kijanka - właścicielka agencji Come Creations Group zajmującej się działaniami wizerunkowymi z trzech obszarów: IT, branży kobiecej oraz zdrowia,
- założyciele doradczego klastra SAIA działającego w formie zorganizowanej grupy ekspertów wyspecjalizowanych w określonych funkcjach w przedsiębiorstwie - Dariusz Marzec, Prezes Zarządu spółki Ekstraklasa S.A. , posiadający doświadczenie w sprzedaży i marketingu w międzynarodowych koncernach (L’Oreal Polska, Monster Energy, Coca Cola Hellenic) oraz Krzysztof Grucela z doświadczeniem menedżerskim w ramach działów: sprzedaży, kontrolingu finansowego, audytu oraz działu operacyjnego koncernu Coca-Cola Hellenic,
- Michał Romanowski, Dyrektor Sprzedaży w Programa.pl związany z branżą marketingową od 10 lat; wspiera polskie firmy technologiczne na wczesnym etapie rozwoju w zakresie budowy wizerunku, marketingu i skutecznego oraz efektywnego pozyskiwania nowych klientów, a od roku działa jako broker usług IT,
- Kamila Kiersznowska - PR & Social Media Manager firmy DrTusz, a wcześniej związana z agencją Isobar Poland,
- Robert Marczak, Growth Manager w Landingi - aplikacji, która umożliwia samodzielnie tworzenie responsywnych landing page pod dowolną kampanię bez posiadania specjalistycznej wiedzy i pomocy działu IT,
- Karol Wyszyński, Partner w agencji video online end-2-end - Los Videos, gdzie skutecznie udowadnia, że video online sprzedaje; organizator najważniejszych wydarzeń świata youtuberów: Orange Video Fest 2014 oraz Video Arena Ursynów 2015,
- Anna Walaszek od 2008 roku buduje i cieszy się rozwojem eEngine Software House tworzącym rozwiązania dla e-handlu, projektującym aplikacje webowe i mobilne oraz świadczącym usługi outsourcingu IT.
Konferencja EastMedia skierowana jest do wszystkich osób zainteresowanych marketingiem, a w szczególności do właścicieli firm, pracowników działów marketingu, PR, sprzedaży, freelancerów samodzielnie rozwijających własną markę. W wydarzeniu odnajdą się te osoby, które mają świadomość nieustannych zmian, za którymi albo się na bieżąco podąża, albo się przegrywa. Jest to też świetna okazja do networkingu i poznania ciekawych osób z branży.
Opłata konferencyjna za udział w dwudniowym wydarzeniu wynosi
39 zł brutto.
Rejestracja na wydarzenie poprzez stronę
www.eastmedia2016.evenea.pl
Organizatorzy
Białostocki Park Naukowo-Technologiczny
EastCamp Białystok
Partnerzy
DrTusz
PlusBus
Patronat medialny
Portal Miejski BiałystokOnline