Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy: 2014-06-27 - 2014-06-28
Zapraszamy do udziału w konferencji
„E-commerce Workshop #1 Białystok 2014”, której tematem będzie komunikacja marketingowa z wykorzystaniem nowych mediów.
Uczestnicy spotkają się m.in. z autorem popularnych książek o marketingu, Pawłem Tkaczykiem oraz z przedstawicielami wielu uznanych w kraju marek, takich jak Koszulkowo.com, Fokus Smarter Analytics, LeadBullet, GO.PL, czy agencji interaktywnych Infinity Group, Sensis, White Bits. Głównym partnerem medialnym przedsięwzięcia jest magazyn BRIEF, twórca platformy na rzecz budowania silnych marek regionów „Brief for Poland”.
Konferencja skierowana jest głównie do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw. W trakcie wykładów zainteresowani będą mogli posłuchać licznych prelekcji oraz dołączyć do dyskusji dotyczących m.in.: budowania wizerunku marki, znaczenia content marketingu, roli wideo w promocji on-line, trendów w technologiach mobilnych, czy zwiększania zaangażowania.
W ramach pierwszego dnia konferencji zostanie przeprowadzony panel dyskusyjny, będący częścią projektu „Brief for Poland”.
„W trakcie debaty podjęty zostanie temat współpracy władz regionalnych z biznesem i młodymi ludźmi. Współpracy, której efektem ma być stworzenie warunków do budowy silnych marek.” – mówi Paweł Tadejko, koordynator konferencji.
Drugiego dnia odbędą się warsztaty prowadzone w dwóch blokach tematycznych: e-commerce i media społecznościowe. Będzie kompleksowo o działaniach w e-commerce, analityce internetowej, aktywności w mediach społecznościowych na małą i dużą skalę, znaczeniu kanału mobilnego w e-commerce, czy o aspektach prawnych przetwarzania danych osobowych.
Dodatkowo uczestnicy będą mieli okazję zapoznania się ze szczegółami programu "Horyzont 2020", największego w historii Unii Europejskiej programu finansowania badań naukowych i innowacji.
Zapraszamy także osoby zainteresowane możliwościami pozyskania funduszy na e-commerce w perspektywie unijnej 2014-2020, o których opowie dyr. Departamentu Funduszy Regionalnych z Urzędu Marszałkowskiego – Daniel Górski.
Prelegenci:
Dzień 1
Artur Rogucki - Dyrektor ds. Rozwoju Mediów Elektronicznych / BRIEF.PL
Paweł Tkaczyk - CEO Media
Artur Kurasiński - CEO FokusSmarter Analytics
Anna Daszuta-Zalewska - Dyrektor Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego
Daniel Górski - Dyrektor Departamentu RPO
Jacek Palec
Dorota Zaniewska - Digital Video Strategist / Infinity Group
Michał Górecki - CEO Koszulkowo.pl
Włas Chorowiec - CEO LeadBullet
Michał Giera - Snapp
Dzień 2: Blok e-commerce
Jakub Cyran - Head of Business / GO.PL
Rafał Skarżyński - CEO SOHO Agency
Agata Kozanecka - eCommerce Strategist / Infinity Group
Łukasz Skowroński - PRogramista / Infinity Group
Dzień 2: Blok Social Media
Michał Sławiński - SHOOL of NEW MEDIA
Paweł Stempniak - CEO Whitebits
Marta Rogalewska - Digital Strategist - Sensis
PROGRAM:
27 czerwca, piątek
08.00-09.00 - rejestracja
09.00-09.15 - powitanie gości
09.15-09.30 - Otwarcie Konferencji
09.30-10.00 - inicjatywa Brief for Poland - Grzegorz Kiszluk
10.00-10.30 - Budowanie marki firmy. Od teoretycznych podstaw do zaawansowanej praktyki - Paweł Tkaczyk
10.30-.11.00 - Jak wygląda od kuchni budowanie marki w oparciu o zaangażowanie - Michał Górecki
11.00-11.30 - przerwa kawowa
11.30-12.00 - Content Marketing - Włas Chorowiec
12.00-12.30 - Jak współpracować z agencją - Jacek Palec
12.30-13.00 - 10 sposobów na skuteczne wykorzystanie wideo w e-commerce - Dorota Zaniewska
13.00-14.00 - obiad
14.30-15.00 - Kluczowe czynniki decydujące o sukcesie rynkowym aplikacji mobilnej
15.00-15.30 - Fundusze na e-commerce w perspektywie Unijnej 2014-2020 - Daniel Górski
15.30-17.00 - Panel dyskusyjny - Marki regionalne
28 czerwca, sobota
09.00-10.30 - Klient e-commerce 360 stopni - Rafał Skarżyński
10.30-11.00 - Przerwa kawowa
11.00-12.30 - Płatności Mobilne - SkyCash Speaker
11.00-12.30 - Marketing Automation i RTB - Jakub Cyran
12.30-13.30 - Obiad
13.30-15.00 - Nowoczesne rozwiązania w sklepach internetowych
13.30-15.00 - Ochrona danych osobowych w sklepie internetowym i mediach społecznościowych - Marta Rogalewska
15.00-15.15 - przerwa kawowa
15.15-16.45 - Kanał mobilny a e-commerce - Agata Kozanecka, Łukasz Skowroński
15.15-16.45 - Social Media i handel. 8 sekund które decyduje o Twoim biznesie - Paweł Stempniak
9.00-10.30 - Budowanie zaangażowania użytkowników w Social Media - Michał Sławiński
Dodatkowe informacje można znaleść na stronie:
http://ecws.pl/
Informacje można uzyskać:
- pod nr tel.: 504 142 530
- drogą mailową: p.tadejko@pb.edu.pl
Rejestracja od 14 czerwca na stronie:
http://ecws.pl/#tile_registration
Miejsce: Centrum Nowoczesnego Kształcenia Politechniki Białostockiej.