Dni Marketingu

dodane dnia: 2015-04-14 przez: cmg01
Impreza Patronat BiałystokOnline.pl
Dni Marketingu
Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy:
2015-04-20 - 2015-04-24
Dni Marketingu to cykl prelekcji i warsztatów, które swoim zakresem obejmują różne aspekty reklamy – od bloga, do kariery w branży disco-polo. W tym roku Studenckie Koło Menedżerów zadbało o różnorodność, więc każdy zainteresowany może znaleźć coś dla siebie.

Podczas Dni Marketingu, każdy uczestnik będzie mógł rozwinąć swoją wiedzę z zakresu marketingu, a także wziąć udział w warsztatach, dzięki którym zdobędzie nowe umiejętności, oraz pobudzi swoją kreatywność. Będzie to również szansa by zadać pytania prelegentom, którzy odwiedzą Białystok jedynie ze względu na to wydarzenie. Tydzień marketingu to również wyjątkowa okazja do zdobycia nowych kontaktów biznesowych i znajomości, przy dobrej zabawie i w sprzyjającej, luźnej atmosferze. W programie przewidziane są nagrody dla uczestników ufundowane przez partnerów wydarzenia.

Udział w wydarzeniu może wziąć każdy zainteresowany tematem marketingu. Dni Marketingu przede wszystkim powstały z myślą o młodych ludziach, którzy w przyszłości chcą świadomie budować swoją markę. Osób, które są otwarte na zdobywanie nowej wiedzy oraz chcą się cały czas rozwijać.

Harmonogram:

20 kwietnia 2015 r.
17.45 - sala 132 - Piotr Stroczkowski - "Google Analytics, co możesz, a co musisz wiedzieć o Twoich klientach z sieci"

21 kwietnia 2015 r.
11.30 - s.301 - Marketing w rytmie disco z udziałem gwiazd disco-polo
18.15 - s.206 - Sylwester Pilipczuk - "Dlaczego kupujemy - Neuromarketing"

22 kwietnia 2015 r.
9.45 - s.302 - Mucha na Dziko - "Reklama wirusowa -od pomysłu, do infekcji"
15.00 - s.302 - (MARKETINGOWA ŚRODA) Konrad Gurdak - "Dobra nazwa na dobry początek"
16.45 - s.301 - Grzegorz Kosson - "Storytelling- siła opowieści"

23 kwietnia 2015r.
15.00 - s.303 Katarzyna Stempniak - "PR w startupach - o dobrych nawykach młodego przedsiębiorcy"
18.15 - s. 2013 Sylwia Łuniewska- "Młodzi w mediach: ....a może radio?"

24 kwietnia 2015r.
11.15 - s.204 Natalia Tur/Nishka - "Marka jest tylko jedna. Bloger jako marka osobista"
15.00-17.00 oraz 17.00-19.00 - Young Design Academy - "Zastosowanie nowoczesnych technik multimedialnych w pracy młodego menedżera" (Białostocki Park Naukowo-Technologiczny)

Liczba miejsc ograniczona!
Zapisy: tutaj

Dodatkowe informacje: www.skm.uwb.edu.pl

Patronat medialny
Portal Miejski BiałystokOnline
Miejsce imprezy
Wydział Ekonomii i Zarządzania UwB oraz Białostocki Park Naukowo-Technologiczny

2078 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39