Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy: 2016-04-18 - 2016-04-22
Zapraszamy studentów, przedsiębiorców, pasjonatów marketingu, a także wszystkich pozostałych na
Dni Marketingu.
Dni Marketingu powstały przede wszystkim z myślą o młodych ludziach, którzy w przyszłości chcą świadomie budować swoją markę. To wyjątkowa okazja dla osób, które są otwarte na zdobywanie nowej wiedzy oraz które chcą się cały czas rozwijać.
W tym roku zaprosiliśmy specjalistów z różnych dziedzin marketingu, z rodzimego podwórka jak i z dalszych części Polski. Białystok odwiedzi min. dr Jacek Pogorzelski były wykładowca Warsaw Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Minnesoty, a także jedna z najpopularniejszych youtuberek – iHanio.tv.
Podczas wydarzenia, każdy uczestnik będzie mógł rozwinąć swoją wiedzę z zakresu marketingu, a także wziąć udział w warsztatach, dzięki którym zdobędzie nowe umiejętności, oraz pobudzi swoją kreatywność. Tegoroczne szkolenia będą dotyczyły najnowszych trendów w marketingu, sposobach na promocję firmy oraz możliwościach dotarcia do klientów, a także potędze mediów społecznościowych. Będzie to również szansa by zadać pytania prelegentom, którzy odwiedzą Białystok jedynie ze względu na to wydarzenie. Tydzień marketingu to również wyjątkowa okazja do zdobycia nowych kontaktów biznesowych i znajomości, przy dobrej zabawie i w sprzyjającej, luźnej atmosferze. W programie przewidziane są nagrody dla uczestników ufundowane przez partnerów wydarzenia.
Harmonogram Dni Marketingu 2016:
18.IV.2016 r. (poniedziałek)
- godz. 15.00 - s. 204 - KAMILA KIERSZNOWSKA "Przez media społecznościowe do klienta"
- godz. 16.45 - s. 317 - JUDYTA KOKOSZKIEWICZ i KATARZYNA PEREK żudit.pl "Blog jako narzędzie promocji własnej marki"
19.IV.2016 r. (wtorek)
- godz. 18.15 - s. 207 - MARCIN BRZEZIŃSKI "Wizerunek firm w Internecie"
20.IV.2016 r. (środa)
- godz. 15.00 - s. 201 - HANNA ILUSZCZENKO iHanio.tv "Za(v)loguj się do kariery, czyli iHanio o potędze YouTube"
- godz. 18.30 - s. 301 - EMILIA LACHOWICZ i MARIA WILCZYŃSKA "Wykorzystanie mediów społecznościowych przy promocji marki”
21.IV.2016 r. (czwartek)
- godz. 15.00 - s. 204 - Agencja reklamowa SilverFox.pl "Nietypowe kampanie reklamowe"
-godz. 17.20 - s. 301 - LECHOSŁAW CHALECKI "Elevator Pitch, czyli szybka efektowna autoprezentacja"
22.IV. 2016 r. (piątek)
- godz. 15.00 - s. 204 - JACEK POGORZELSKI "Marka na cztery sposoby"
- godz. 16.45 - s. 133 - MICHAŁ KONARZEWSKI "Projektowanie materiałów reklamowych krok po kroku"
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Liczba miejsc ograniczona.
Zapisy na stronie
www.dnimarketingu2016.evenea.pl
Organizatorzy
Studenckie Koło Menedżerów
Patronat medialny
Portal Miejski BiałystokOnline