„Dlaczego marketerzy nie powinni czytać książek o marketingu" - wykład
dodane dnia: 2016-02-10 przez: cmg01
Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy: 2016-02-13
Na wykład zapraszamy osoby zainteresowane i związane z nowymi technologiami, branżą internetową i przedsiębiorczością. Swoją wiedzą i doświadczeniem podzieli się z nami Artur Jabłoński, który opowie nam o swoich przemyśleniach w czasie wykładu o dość przewrotnym tytule:
„Dlaczego marketerzy nie powinni czytać książek o marketingu”.
Artur Jabłoński – zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową.
Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu:
www.ArturJablonski.com
Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”. Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.
Godz. 12.00-13.00.
Miejsce imprezy
Białystok, Wydział Informatyki PB, Wiejska 45A, wysoki parter, aula 12B