Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy: 2021-09-30
Czasy pandemii przyspieszyły transformację cyfrową, pobudzając popyt na działalność online. Wiele firm, nie do końca na to przygotowanych, przeniosło swoją ofertę do internetu. Jednak aby działalność ta była opłacalna, trzeba posiadać odpowiednią wiedzę i umiejętności. Stąd po dłuższej przerwie Białostocki Park Naukowo-Technologiczny wraca z warsztatami z cyklu Centroom Przedsiębiorczości.
Na dobry początek - marketing treści.
Uczestnicy dowiedzą się:
- czym jest content marketing i poznają różne jego formy,
- jakie treści przyciągają uwagę klientów w social mediach,
- jak prawidłowo prowadzić firmowego bloga,
- jakie są wady i zalety tworzenia contentu na YouTubie i TikToku,
- jak ważny jest newsletter.
Do kogo skierowane są warsztaty?
Do uczestnictwa zachęcani są przedsiębiorcy rozpoczynający działalność online lub chcący aby przynosiła ona większe zyski, a przede wszystkim Ci którzy dysponują ograniczonym budżetem marketingowym.
Prowadząca - Monika Jaźwińska - marketing manager w sklepie DrTusz, który w swojej branży wyróżnia się nietypowym podejściem do marketingu. Pomoże ona uczestnikom szkolenia opracować wstępną strategię content marketingu dla swojej działalności. Będzie to okazja, żeby przede wszystkim zastanowić się jakimi zasobami dysponuje firma i gdzie znajdują się jej klienci. Następnie grupowo dobrane zostaną odpowiednie kanały i wskazane pomysły na ciekawy content.
Liczba miejsc ograniczona.
Link do zapisów:
tutaj
Cena: 29 zł
Miejsce: Centroom, ul. Sienkiewicza 9, Białystok
Termin: 30 września, godz. 16.30-18.30
Organizator: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny
Patronat medialny: Portal Miejski BiałystokOnline