Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy: 2020-02-13
Zapraszamy na drugie w nowym roku spotkanie w Białymstoku!
Czwartek jak zwykle jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich zainteresowanych nowymi mediami. Będzie również sporo okazji do networkingu.
Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mam sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;). Wyjdźcie z domów i z pracy, sprzed komputerów i tabletów, i poznajcie ludzi związanych z mediami społecznościowymi!
Kto przychodzi na nasze spotkania?
Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.
Start godz. 19.00.
Pierwszym prelegentem 63 #czwrtk będzie
Artur Zdanowicz
Współzałożyciel Agencji Reklamowej SilverFox.pl Agencja Reklamowa, projekt manager. Efektywny w działaniu, myślący niestandardowo o reklamie. Szczegółowym obszarem działań zawodowych jest kreatywna reklama i nieszablonowe działania marketingowe. Wydawca ogólnopolskiego katalogu dla branży rozrywkowej. Tworzył projekty graficzne dla największych polskich i zagranicznych artystów branży rozrywkowej.
Temat wystąpienia:
Sprawdzone sposoby na pozyskiwanie klientów w sieci
Kami Radzajewska - kobieta, dla której wyrażenie „nie da się” nie istnieje. Mgr kryminologii i filologii rosyjskiej, żona, matka dwóch chłopców i właścicielka buldoga francuskiego, blogerka, tancerka. Zawodowo zajmuje się mediami społecznościowymi. Zajmuje się kompleksowym prowadzeniem profili firmowych na Instagramie oraz Facebooku, prowadzi szkolenia, konsultacje, przeprowadza audyty, występuje w roli prelegenta oraz prowadzi bloga na Instagramie. Na co dzień udowadnia, że fakt bycia młodą matką nie powinien nas definiować w żaden sposób, a wszelkie stereotypy można obalić.
Temat wystąpienia:
Tik tok - nowa krew w social media.
Prelegentem będzie także
Piotr Filter.
Oto kilka słów od naszego prelegenta.
Cześć! Z tej strony Piotrek Filter.
Najtrudniej opowiadać o sobie, ale co tam spróbuję… Od ponad 2 lat przedsiębiorca. Z zawodu logistyk i IT project manager. Od zawsze jarała mnie branża IT, dlatego to właśnie w niej działam. Na co dzień zajmuje się szeroko pojętym Digital Marketingiem (reklamy – Facebook, LinkedIn, Google, e-mail marketing, optymalizacje stron, SEO, UX, analityka, czy Marketing Automation). Praca z danymi marketingowymi, reklamami, czy kodem, to dla mnie codzienność.
Swoją przygodę zacząłem 6 lat temu od stażu w 20-osobowym software house, a obecnie pracuje w ponad 240-osobowej firmie Predica na stanowisku Digital Marketing Specialist, która specjalizuje się w technologiach chmurowych.
W życiu motywują mnie zmiany i wyzwania. Kieruję się podejście Agile.
Od najmłodszych lat interesowałem się nowymi technologiami oraz komputerami (w wieku 12 lat rozkręciłem i skręciłem sam PC, i nadal działał :) startupami, samochodami i biznesem. Wszystko to doprowadziło mnie do miejsca, w którym obecnie jestem.
Goszcząc na czwartkowej scenie, opowiem o swojej codzienności, czyli marketingu B2B na polskim oraz globalnym rynku. Zdradzę jak planować i realizować działania marketingowe, pozyskiwać klientów. I najważniejsze wyjaśnię czemu B2B to zupełnie inna bajka niż B2C.
Temat wystąpienia:
Marketing B2B, czyli od czego zacząć i jak pozyskiwać klientów
Patronat medialny
Portal Miejski BiałystokOnline