Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy: 2019-06-06
Zapraszamy na szóste spotkanie w Białymstoku w roku 2019!
Czwartek jak zwykle jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich zainteresowanych nowymi mediami. Będzie również sporo okazji do networkingu.
Agenda spotkania:
19:00 - 19:15 - Przywitanie gości: Ewelina Gorbacz
19:20 - 19:40 – Aleksandra Zgajewska - Specyfika i strategia komunikacji festiwalu muzycznego (na przykładzie Up To Date Festival)
19:45 - 20:05 – Agnieszka Jarosławska - Bookstagramerka – jak połączyć pracę z pasją.
20:10 - 20:30 – Kamila Radzajewska - O feedzie, contencie i współpracach z markami słów kilka.
20:35 - 20:55 - Julita Gul - Tajniki pracy w social media.
21:00 – 23.59 - Networking
O prelegentach:
Kami Radzajewska
Hej z tej strony Kamila, chociaż wszyscy mówią na mnie Kami. Obecnie kończę studia magisterskie na kierunkach kryminologia oraz filologia rosyjska. Oprócz tego jestem mamą dwójki łobuzów, żoną, właścicielką buldoga francuskiego, tancerką oraz instagramerką. Od prawie dwóch lat buduję swój wizerunek w sieci. Pokazuję, że nie powinno myśleć się stereotypowo i można połączyć ze sobą wiele obowiązków i dążyć do wyznaczonych celów. Oprócz tego na swoim instagramie odkrywam tajniki programów do obróbki i uczę jak zbudować ładny i spójny feed. Instagram poznałam od kuchni, sama działam jako influencer, ale także pomagam firmom szukać blogerów do współprac czy prowadzić ich profile.
Temat wystąpienia:
"O feedzie, contencie i współpracach z markami słów kilka."
Julita Gul - jest Social Media Managerem i Pr Managerem, współpracuje z influencerami w procesie budowania ich marki osobistej, dba o publikacje i treści marek / ludzi na ich kanałach społecznościowych, prowadzi szkolenia z cyklu Instagram dla Biznesu.
Swoją pracę traktuje jako styl życia i pasje, a jej kulisy zdradzi Wam podczas naszego kolejnego Social Media #CZWRTK. Zdecydowanie ma o czym opowiadać.
Uczestniczy w ciekawych projektach, ma ogromną bazę kontaktów branżowych. Analizuję każdą obejrzaną reklamę i każde słowo stronniczych telewizji, nie potrafi spokojnie obejrzeć filmu bez przemyśleń, jak został skonstruowany. Jest totalnym marketingowym freakiem i wizjonerem. Jej percepcja znacznie wybiega na przód. Przewiduje trendy. Pracowała dla Fashion TV jako Social Media PR / Event Marketing. Jej relacje z wydarzeń modowych oglądało tysiące fanów zainteresowanych bieżącymi trendami modowymi. Ma też swój udział w strategii Influencer Marketingu wszystkim świetnie znanej marki kultowych klapków KUBOTA! Stworzyła pierwszy cykl podcastów Instaszkoła by Juliette.
Jej publikacje w postaci Instagramowego kontentu ukazały się u takich marek / artystów / influencerów jak min. DR.COCO, The Boat Trip, Benefit Poland, Gabriel Seweryn, Żabson Ziomal, Pilawski, PONO, JWP, Alfa Centrum, Kasia Zaremba Make-up, Fikret Steak House, Igor Ziniewicz i wielu innych.
Na naszym najbliższym spotkaniu zdradzi nam kulisy pracy jako SMM; odpowie na pytanie: Jak sprawdzić, czy influencer, z którym mamy potencjalnie podjąć współpracę jest dostatecznie wartościowy dla marki?, zdradzi jakich sposobów używają brandy lub influencerzy w celu sztucznego wygenerowania uwagi, przedstawi nam dwie strony medalu korzystania z instabota. Będzie ciekawie!
Temat wystąpienia:
"Tajniki pracy w social media."
Agnieszka Jarosławska
Oto kilka słów o naszej prelegentce.
Od zawsze kocham książki i wszystko co z nimi związane. Dlatego sama nie wiem czemu wcześniej nie wpadłam na to, żeby nielubianą pracę zmienić na wymarzoną. Nie wpuścili mnie drzwiami, więc weszłam oknem i już zostałam. Jak to zrobiłam? Kluczem do wejścia, był mój Instagram @ruda_czyta. To tam się spełniałam czytając książki, aranżując im przestrzeń z dbałością o kolor, tematykę, aspekt wizualny, aż do stworzenia książkowego zdjęcia i jego publikacji na moim profilu. Czy przypuszczałam, że dzięki temu trafię do miejsca, w którym aktualnie się znajduje? Absolutnie nie! Dlatego moja prelekcja będzie historią jak znalazłam pracę marzeń w Księgarnia TaniaKsiazka.pl i połączyłam ją z pasją.
Staram się być zawsze pierwsza na miejscu książkowego zdarzenia, a kiedy ktoś potrzebuje rekomendacji - z pewnością wie, że może na mnie polegać. Tanioksiążkowa ekipa mówi o mnie „Ruda czyni cuda”! A ja przytakuje dodając "Książkowe cuda" :) Prywatnie i zawodowo #bookstagramerka #w #książkowym #świecie #kochająca #książki #i #koty
Temat wystąpienia:
"Bookstagramerka – jak połączyć pracę z pasją".
Aleksandra Zgajewska – social media i content manager; magister Kulturoznawstwa oraz absolwentka studiów podyplomowych z Marketingu Internetowego na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Od 2010 roku współpracuje z białostockimi organizacjami pozarządowymi i miejskimi placówkami kultury (Stowarzyszenie Pogotowie Kulturalno-Społeczne, Galeria Arsenał, Festiwal Żubroffka [org. BOK]). Członek zespołu promocji festiwalu Up To Date. Pracuje i rozwija się w dziedzinach, które lubi: muzyce, sztuce współczesnej i marketingu. Swoje zaangażowanie w pracy tłumaczy zamiłowaniem i szacunkiem do szeroko pojętej kultury.
Temat wystąpienia:
"Specyfika i strategia komunikacji festiwalu muzycznego (na przykładzie Up To Date Festival)"
Patronat medialny
Portal Miejski BiałystokOnline