Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy: 2018-04-26
Zapraszamy na czwarte spotkanie w Białymstoku w roku 2018!
Czwartek jak zwykle jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich zainteresowanych nowymi mediami. Będzie również sporo okazji do networkingu.
Jaka idea stoi za
Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mam sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą. Wyjdźcie z domów i z pracy, sprzed komputerów i tabletów, i poznajcie ludzi związanych z mediami społecznościowymi!
Kto przychodzi na nasze spotkania?
Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.
Godz. 19.00-22.00
PRELEGENCI:
Pierwszym prelegentem będzie
Maciek Budzich autor bloga o mediach, marketingu i reklamie – mediafun. Pasjonat, obserwator nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego, co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki i przedsiębiorczości. Przygląda się kampaniom reklamowym, mniej lub bardziej udanym akcjom wirusowym, influencerom, blogosferze, tropi nieetyczny marketing „szemrany”, wykorzystuje i testuje większość dostępnych narzędzi społecznościowych. Nigdy nie robił standardowych prezentacji, dlatego jego wystąpienia i vlogi wypełnione są merytoryką, humorem i mnóstwem przykładów, podane w odpowiednich proporcjach i należytym dystansem. Przez Onet „Blog Roku” wybrany blogerem dekady, przez blogerów (Blog Forum Gdańsk) wybrany blogerem odpowiedzialnym społecznie. W wolnych chwilach wielki fan Skandynawii i Islandii i dobrej whisky. Nadal nie wie, czy reklama kłamie.
Temat:
Zróbmy sobie virala.
Opowiem o tym, jak myśleć, planować i przygotować kampanię wirusową. W czasach mediów społecznościowych nie zawsze wystarczy wrzucił „filmik” do sieci i czekać, aż sam się rozniesie - w wielu przypadkach trzeba mu po prostu pomóc. Media, algorytmy się zmieniają, myślenie o przekazie wirusowym również się zmienia - opowiem o moich obserwacjach i inspiracjach.
Kolejnym prelegentem będzie
Jonasz Wiercioch
CEO w Synapsy Communication i PR manager w Brave Brain.
Przez lata związany z marketingiem terytorialnym. Odpowiedzialny za realizację projektów m.in. dla województw: wielkopolskiego, mazowieckiego, warmińsko-mazurskiego. Współpracował z takimi markami jak: Konsberg Automotive, Polwax, Grupa Buma, Vive Tauron Kielce, Kryniczanka. Autor wielu publikacji dotyczących marketingu, mediów społecznościowych i public relations. Specjalizuje się w tworzeniu kontekstowych strategii komunikacji. Uważa, że szansą dla współczesnego PR-u jest integracja działań komunikacyjno-wizerunkowych. Transparentność, emocje, dialog – to główne aspekty, na których buduje strategie marek.
Temat Jonasza to:
"Millenialsi i ich konsumpcja mediów społecznościowych"
Kobiecy pierwiastek najbliższego #czwrtk
Judyta Kokoszkiewicz autorka kilkakrotnie wyróżnianego m.in. w konkursie Onet Blog Roku i Rankingu Najbardziej Wpływowych Polskich Blogerów Jasona Hunta bloga Żudit.pl. Specjalistka ds. marketingu internetowego w Wydawnictwo Kobiece. Kreatywna kierowniczka redakcyjnego Instagrama i zabiegana #instamatka.
Temat prezentacji:
Hejt w biznesie internetowym — jak radziły z nim sobie znane marki?
Patronat medialny
Portal Miejski BiałystokOnline