Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy: 2018-03-15
Zapraszamy na trzecie spotkanie w Białymstoku w roku 2018!
Czwartek jak zwykle jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich zainteresowanych nowymi mediami. Będzie również sporo okazji do networkingu.
Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mam sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą. Wyjdźcie z domów i z pracy, sprzed komputerów i tabletów, i poznajcie ludzi związanych z mediami społecznościowymi!
Kto przychodzi na nasze spotkania?
Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.
Prelegenci - Ekipa z Sempai. Piękni, młodzi, szaleni...
Rafał Kondratowicz
Z branżą marketingową związany jest już od 7 lat. Doświadczenie zdobywał w czołowych polskich agencjach interaktywnych, takich jak m.in. Socializer (obecnie Isobar), Think Kong czy Open Gate. Realizował działania dla wielu rozpoznawalnych marek, w tym: Tigera, Smyka, Kawy Prima, Proamy. Kampania "Paczki wdzięczności", którą współtworzył wraz z Think Kongiem, została nagrodzona na Cannes Lions. W swoim portfolio ma również prowadzenie działań promocyjnych dla takich filmów, jak: "Igrzyska śmierci", "Hobbit", "Dzień dobry, kocham Cię" czy "Polskie gówno". Obecnie odpowiedzialny za obsługę klientów, analizę ich potrzeb i oferowanie im najlepszych rozwiązań dotyczących e-commerce. Najbardziej znani klienci: chocolissimo, koszulkowo, prezentmarzen, asport, gorteks.
Jan Jankowski - w sprzedaży od 7 lat, w marketingu i reklamie od 5 lat, w biznesie od 3 lat. Obecnie account manager w agencji reklamowej Sempai. Jednocześnie: manager sali sportowej Jest Progress, organizator obozów sportowych dla dorosłych oraz właściciel małej gastronomii, którą otworzył w wieku 22 lat. Po godzinach zgłębia tajniki FB ADS, bloguje.
Temat prezentacji:
Zestawienie możliwości reklamowych Google AdWords i Facebook ADS na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego.
Godz. 19.00.
Patronat medialny
Portal Miejski BiałystokOnline