Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy: 2018-02-15
Zapraszamy na drugie spotkanie w Białymstoku w roku 2018!
Zapraszamy wszystkich chętnych! Czwartek jak zwykle jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich zainteresowanych nowymi mediami. Będzie również sporo okazji do networkingu.
Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mam sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;). Wyjdźcie z domów i z pracy, sprzed komputerów i tabletów, i poznajcie ludzi związanych z mediami społecznościowymi!
Kto przychodzi na nasze spotkania?
Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.
Godz. 19.00.
PRELEGENCI:
-
Marta Grześ. W rodzinnym biznesie Caroseria Autodetailing studio odpowiada za kawę, marketing i PR. Wierzy, że każda marka powinna mieć przede wszystkim ludzką twarz. Opowie o tym, czy marka lokalna powinna być również kojarzona z twarzami znanych i lubianych osób. Jak się do tego zabrać i czy to działa? Marta zaczęła 8 lat temu, od pracy w Infinity Group jako Copywriter, później prowadziła własną działalność copywiterską „Copy & Cream”, w międzyczasie została też specjalistą ds. marketingu i PR w Witraż Okna i Drzwi – w którym przeprowadziła rebranding. A teraz skutecznie pokazuje, że żeby być fajnym w Social Mediach, trzeba być fajnym w ogóle. I że kobieta w branży motoryzacyjnej może mieć coś naprawdę ciekawego do powiedzenia.
-
Łukasz Borak. Od 11 lat związany z mediami oraz marketingiem. Pracuje w Volvo Car Poland jako Communication. Odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii marketingowej Volvo Car Poland w Polsce zarówno w mediach tradycyjnych, jak również w internecie i mediach społecznościowych. Poprzednio związany z Peugeot Polska gdzie zajmował stanowiska Head of digital oraz Media&CRM Manager, oraz domem mediowym ZenithOptimedia. Jest wykładowcą na Studia Podyplomowe Wydział Informatyki PB Marketing Internetowy.
Temat prezentacji to: Fura, skóra i komóra w social mediach.
-
Karol Rutkowski – etatowy copywriter w DrTusz. Wolny czas poświęca swojej motoryzacyjnej pasji, publikując relację z testów aut (i nie tylko) na swoim blogu - karolrutkowski.eu
Podczas 45. #BCSM poprowadzi debatę „Jeździj lokalnie, działaj globalnie”, podczas której prelegenci wspólnie z Pawłem "Felixem” Danilczukiem porozmawiają o tym, jak działając na Podlasiu, można budować markę znaną w całej Polsce.
Patronat medialny
Portal Miejski BiałystokOnline