Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy: 2017-11-09
Zapraszamy wszystkich chętnych! Czwartek jak zwykle jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich zainteresowanych nowymi mediami. Będzie również sporo okazji do networkingu.
Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mam sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą. Wyjdźcie z domów i z pracy, sprzed komputerów i tabletów, i poznajcie ludzi związanych z mediami społecznościowymi!
Kto przychodzi na nasze spotkania?
Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.
Prelegenci:
-
Joanna Niemyjska
Pierwsze szlify w promocji urzędu nabywała w Departamencie Współpracy z Zagranicą i Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego, a następnie w czasopiśmie biznesowym Portfel.pl. Obecnie od ponad 6 lat zajmuje się promowaniem niezwykłego projektu, jakim jest Zielona Linia. O sobie mówi tak: Piszę, sprawdzam i wymyślam. Kreuję i analizuję rzeczywistość rynku pracy. Dużo onlinuję z klientami w pracy, jednak najbardziej lubię relacje offline. Rozmawiam z klientami na targach pracy, konferencjach i szkoleniach, wymieniam się opiniami i komentarzami z innymi ludźmi mediów. Biorę udział w niezwykłym projekcie wejścia urzędu w XXI wiek, też w świat social media i rzeczywistości wirtualnej. Tworzę poradniki, ulotki, projekty podstron serwisu... Generalnie jednak przyświeca mi idea modernizacji urzędów, przyswojenia relacji firma-klient, a odejścia w kąt stosunku urząd-petent. Polecam to, czego teoretycznie nie da się reklamować, bo kto lubi urząd pracy?
Temat Joanny to:
„Lans czy balans, czyli jak robić video w instytucji publicznej”
-
Dawid Kaźmierczak
Dawid Kaźmierczak jest ekspertem w zakresie zintegrowanej komunikacji reklamowej. Jego projekty były wielokrotnie nagradzane i nominowane na branżowych festiwalach. Zdobywały nagrody m.in. w takich konkursach, jak KTR, Effie, Golden Drum oraz Cannes Lions.
Z branżą reklamową związany od 2012 r. Obecnie Growth Supervisor w McCann Worldgroup Przed dołączeniem do zespołu McCann pracował m.in. w Ogilvy & Mather, DDB & Tribal oraz K2 Internet. Prowadził zintegrowane kampanie dla marek,Saturn Media Holding, Decathlon, PLL Lot, IKEA, Coca-Cola, Wyborowa.
Wraz z Tomaszem Matuszewskim jest współtwórcą kanału Snap Lions, kanału relacjonującego festiwal Cannes Lions na Snapchacie. Jest autorem licznych artykułów i felietonów dot. nowoczesnych kanałów komunikacji. Prywatnie stary skejt, kochający jedzenie i wódkę z cytryną.
-
Tomasz Matuszewski
Założyciel Follow Agency, poprzednio Head of Social Media w Ogilvy Warsaw. Specjalizuje się w digitalu ze szczególnym zamiłowaniem do social media.
Od 5 lat prowadzi wykłady i szkolenia, m.in. Snap Lions, którego jest współautorem-to inicjatywa, w której Tomek wraz z Dawidem Kaźmierczakiem relacjonują na Snapchacie wydarzenia z największego festiwalu reklamowego Cannes Lions.
Obecnie juror konkursów kreatywnych organizowanych przez KTR (kategoria Cyber i Open, Eurobest Integrated) oraz Papaya Young Directors. Autor licznych publikacji dla MMP, Marketer+, wielokrotnie nagradzany Mixx Awards i Effie, aczkolwiek to go najmniej interesuje.
Temat:
„Jak być najgłupszym gościem w wiosce?”
Agenda spotkania:
19.00-19.15 - Przywitanie gości: Ewelina Gorbacz, Karol Zawadzki
19.20-19.40 – Joanna Niemyjska - „Lans czy balans, czyli jak robić video w instytucji publicznej”
19.45-20.05 – Magdalena Urban - „Zbuduj markę z globalnym potencjałem”
20.10-20.30 – Dawid Kaźmierczak, Tomasz Matuszewski - „Jak być najgłupszym gościem w wiosce?”
20.35-23.59 - Networking!
Patronat medialny
Portal Miejski BiałystokOnline