Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy: 2017-03-16
Agenda spotkania:
- 19.00-19.15 - Przywitanie gości: Ewelina Gorbacz, Karol Zawadzki
- 19.20-19.40 - Marcin Janczewski - DrTusz - "Kim jest Twój klient? Dlaczego działając w mediach społecznościowych musisz korzystać z google analytics i audience insights?"
- 19.45-20.05 - Hubert Tworkowski, Michał Wieczorek - Sotrender - "Poznaj swojego odbiorcę - social media jako źródło wiedzy dla Twojej marki"
- 20.10-20.30 - Stanisław Eysmont - Deloitte Digital - "Zmieniajmy świat na lepsze - Słów kilka o projektowaniu User Experience"
- 20.35-23.59 - Networking!
Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mam sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;). Wyjdźcie z domów i z pracy, sprzed komputerów i tabletów, i poznajcie ludzi związanych z mediami społecznościowymi! Czwartki odbywają się już w 10 miastach w Polsce!
Kto przychodzi na nasze spotkania?
Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.
Jaka jest formuła?
Najpierw 15-20 minut na zaopatrzenie się w piwo lub drinka. Potem 2-3 prezentacje po 15 minut.
Przykłady prezentacji:
Cezary Kramp opowiada o casie:
https://vimeo.com/48445891
dr Jan Zając o ACTA na Facebooku:
https://vimeo.com/46482894