Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy: 2014-03-20
Zapraszamy na spotkanie w ramach cyklu Białostockie Czwartki Social Media.
Tym razem będziemy opowiadać sobie historie...
Jako wstęp do networkingu posłuchamy wystąpienia Mani Kostrzewskiej - Dyrektora Social Media w agencji The Digitals.
O prelegentce:
"Facebooka nauczyłam się sama. Od początku" - tak mówi.
Z mediami społecznościowymi związana od początku ich istnienia w Polsce. W 2009 roku koordynując pracę dla Desperadosa wywindowała fanpage tej dzikiej marki na pierwsze miejsce wśród brandów piwnych. Polski fanpage Desperadosa był najbardziej angażującą społecznością wśród wszystkich lokalnych stron tej marki na świecie. Znalazł się także w zestawieniu Social Bakers, jako najbardziej angażujący w regionie na całym Facebooku.
Pracowała nad sukcesem społecznościowym takich marek jak Jean Louis David, Desperados, Wild Grass, Paulaner, Guinness, Warka czy AXA Polska.
Wierzy, że media społecznościowe polegają na słuchaniu użytkowników, a storytelling to nie tylko angielskie zapożyczenie słowne.
W tzw. czasie wolnym ogląda świat oczami swojego psa, wszędzie stara się dojechać na rowerze i godzinami wpatruje się w morze (jeśli jakieś jest w pobliżu).
Ciągle coś pisze, ciągle coś mówi, ciągle czegoś słucha.
Program:
- godz. 18.00-18.30 - zebranie uczestników spotkania, networking
- godz. 18.30-18.45 - rozpoczęcie spotkania, omówienie idei czwartków
- godz. 18.45-19.30 - prelekcja Mani Kostrzewskiej,
- godz. 19.30-24.00 - networking, rozmowy w kuluarach, integracja,
- godz. 24.00 - .... - nieoficjalne afterparty
Wstęp wolny.
Jedynym warunkiem uczestnictwa jest posiadanie podczas prezentacji napoju chłodzącego w dłoniach lub stojącego na stoliku...