Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy: 2016-04-27
Agencja SEO/SEM Sempai w tym roku obchodzi 10. urodziny! Z tej okazji przygotowaliśmy coś specjalnego, coś co chodziło nam po głowach od dłuższego czasu. Już od 10 lat robimy marketing w wyszukiwarkach internetowych i właśnie to będzie motywem przewodnim naszej imprezy. Świętuj razem z nami okrągłą rocznicę i weź udział w urodzinowym party, połączonym z prezentacjami naszych przyjaciół z branży marketingu internetowego!
Na urodzinowej imprezie nie zabraknie #drinków, #babeczek, ale także wielu inspirujących #prelekcji. Wystąpią: Kamila Kiersznowska (PR & Social Media Manager w Dr Tusz), Marcin Łukiańczyk (twórca UpolujEbooka.pl) oraz Paweł Paszkowski (Dyrektor Generalny bdsklep.pl), a także Dorota Zaniewska (ekspert ds. videomarketingu, freelancer). Z kolei o tym, co lubimy najbardziej i na czym znamy się najlepiej (czyli SEO i SEM :)), opowiedzą: Sebastian Suma (CEO Sempai), Adam Cieśla (SEM Manager Sempai) oraz Benedykt Protasiuk (SEO Manager Sempai).
AGENDA SPOTKANIA:
18.30 - Powitanie, krótkie podsumowanie 10-letniej działalności Grupy NetArch | Sempai, Sebastian Suma, CEO Sempai
18.50 - Pieniądze to nie wszystko. Rola "QUALITY SCORE" w aukcji Google Adwords, Adam Cieśla, SEM Manager Sempai
19.15 - SEO I MOBILE - Jak zmieniają się potrzeby/wyszukania mobilne, Benedykt Protasiuk, SEO Manager Sempai
19.40 - Panel dyskusyjny Wpływ nowych mediów i technologii na reklamę w internecie:
- Adam Cieśla
- Kamila Kiersznowska
- Marcin Łukiańczyk
- Paweł Paszkowski
- Dorota Zaniewska
20.15 - Wspólne świętowanie :), konkursy, networking...
Z powodu ograniczonej liczby miejsc wskazana jest wcześniejsza rejestracja udziału na stronie:
https://10latsempai.evenea.pl/
PRELEGENCI:
Sebastian Suma – Od 2006 roku związany z branżą internetową, współwłaściciel firmy NetArch zajmującej się projektowaniem systemów e-commerce, portali internetowych oraz marketingiem w Internecie. Od 2010 roku Dyrektor Zarządzający marką SEMPAI (wydzieloną ze struktur firmy NetArch), specjalizującą się w działaniach SEO/SEM.
Posiada bogatą wiedzę oraz doświadczenie z dziedziny sprzedaży i marketingu internetowego. Obecnie odpowiada za planowanie i realizację strategii w kampaniach mrketingowych dla ponad 70 klientów z branży e-commerce.
Adam Cieśla – Człowiek z dziesięcioletnim doświadczeniem w branży marketingu internetowego, ze specjalizacją w wyszukiwarce Google. SEM Manager w Sempai. Organizuje pracę i rozwój zespołu obsługującego projekty dla ponad 100 klientów. Prowadzi audyty, wdraża strategie, projektuje i optymalizuje kampanie w oparciu o analitykę webową. Ekspert marketingu efektywnościowego dla e-commerce.
Począwszy od 2008 roku skompletował kolejne oficjalne certyfikaty Google w zakresie reklamy Adwords w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej oraz analiz i raportowania z Google Analytics.
Benedykt Protasiuk – Od września 2009 roku zawodowo zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych. Wcześniej tworzył i pozycjonował własne serwisy internetowe, monetyzując ruch przy pomocy programu Google AdSense już w 2006 roku.
Obecnie jest menadżerem działu SEO w Sempai, gdzie dba o efektywność działań zespołu specjalistów pracujących dla prawie setki klientów. Po godzinach tworzy strony pod programy partnerskie (afiliacje).
Kamila Kiersznowska – w branży web od 2009 roku. Obecnie zawodowo związana z firmą DrTusz jako PR & Social Media Manager, wcześniej z agencją Isobar Poland. Współorganizator konferencji EastBiz i EastMedia.
Kobieta energia, zawsze z uśmiechem na twarzy! Uzależniona od smartfona i kawy.
Marcin Łukiańczyk – Przeszło 13 lat w branży e-commerce, praktyczną wiedzę zdobywał w pracy przy ponad 200 dedykowanych rozwiązaniach B2C / B2B. W 2011 roku mianowany prezesem grupy BNI Białystok. Od 2012 roku tworzy najprężniej rozwijającą się porównywarkę cen e-booków w Polsce UpolujEbooka.pl.
W 2014 roku umieszczony przez BRIEF na 14 pozycji w rankingu 50 Kreatywnych w biznesie i określony przez nich: „Łukiańczyk to jeden z najbardziej doświadczonych polskich biznesmenów zajmujących się e-commerce.”
Paweł Paszkowski – Manager z wieloletnim doświadczeniem w handlu i marketingu internetowym. Od 6 lat związany z branżą e-commerce. Dyrektor Generalny bdsklep.pl – największego w Polsce supermarketu internetowego. Mentor w Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości w Białymstoku oraz wykładowca Studiów Podyplomowych na kierunku „Marketing internetowy” Politechniki Białostockiej.
Doradza w zakresie marketingu internetowego, e-handlu, budowania relacji z klientem, usability i procesów w sklepach internetowych oraz w szeroko pojętej tematyce e-commerce.
Dorota Zaniewska – Tworzy strategie komunikacji online i 360’. Specjalizuje się w wykorzystaniu wideo w komunikacji internetowej. Pracowała przy opracowywaniu strategii wideo dla E.Wedel, Rossman, BNP Paribas, Danwood, Netia, Zielona Linia. Współtworzyła strategie digitalowe i projekty m.in. dla Mulikina, Allianz, AEGON, Nikona. W ostatnich latach związana była z agencją Infinity Group, obecnie freelancer.
Dodatkowe informacje o wydarzeniu znajdziecie:
tutaj
Partnerzy merytoryczni spotkania
DrTusz
UpolujEbooka.pl
BdSklep
Studia Podyplomowe Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej
Patronat medialny
Portal Miejski BiałystokOnline