W kwietniu i maju z takich szkoleń, dotyczących produktu skorzystali dwaj dealerzy Promotechu z Indii. Promotech liczy na osiągnięcie obrotów z indyjskimi partnerami na poziomie ok. 300 tys. euro miesięcznie. Hindusi natomiast poznawali m.in. budowę i praktyczną obsługę maszyn, serwis oraz techniki sprzedaży produktów.
Dobrze rozwija się także współpraca Promotechu z dystrybutorami na rynku Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz Arabii Saudyjskiej. Ich przedstawiciele odwiedzili Promotech w czerwcu.
- Obecnie jest szansa na zwiększenie sprzedaży z uwagi na ożywienie na rynkach krajów arabskich, dlatego zorganizowaliśmy także cykl szkoleń dla naszych partnerów z tego regionu - mówi Andrzej Twarowski.
Spółka sprzedaje swoje wyroby na Półwyspie Arabskim od kilku lat.Dwukrotnie pokazywała swoje wyroby na targach Steelfab, największej branżowej imprezie wystawienniczej w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Ze szkoleń w białostockiej firmie korzystają również przedstawiciele Wielkiej Brytanii i Holandii.