Promocja UBM w Indiach
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku (UMB) stawia na studentów zagranicznych. Właśnie rozpoczął realizację kolejnej kampanii promocyjnej w Indiach. Chce zareklamować się wśród potencjalnych kandydatów na studia anglojęzyczne na kierunku lekarskim prowadzone na Wydziale Lekarskim z Oddziałem Stomatologii i Oddziałem Nauczania w Języku Angielskim. Kampania prowadzona jest na portalu społecznościowym Facebook.
Aktualnie na UMB studiuje ok. 5,3 tys. osób, z czego 400 - w języku angielskim. Jak podaje uczelnia, studenci zagraniczni pochodzą m.in. z: Norwegii, Szwecji, USA, Kanady, Niemiec, Hiszpanii czy Arabii Saudyjskiej. Natomiast z Indii obecnie na UMB studiuje 14 studentów.
Dofinansowanie
Kampanie promocyjne są jednym z elementów realizacji strategii umiędzynarodowienia UMB, który został wdrożony przez Dział Współpracy Międzynarodowej pod nadzorem prof. dr hab. Tomasza Hryszko – pełnomocnika rektora ds. współpracy międzynarodowej.
Kampania została sfinansowana w ramach programu "Promocja Zagraniczna" Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej. Wartość całego projektu wynosi 100 tys. zł.
malwina.witkowska@bialystokonline.pl