W piątek, 14 grudnia o godzinie 17:00 w siedzibie Podlaskiego Klubu Biznesu w Białymstoku, ul. Dojlidy Fabryczne 23, odbędzie się prezentacja Konkursu "Teraz Polska". Poprowadzi ją Michał Lipiński, szef działu konkursu "Teraz Polska", który przedstawi m.in. warunki udziału w konkursie oraz korzyści wynikające z posługiwania się Godłem "Teraz Polska". Uczestnicy spotkania, oprócz praktycznych informacji związanych ze startem w konkursie i przygotowaniem dokumentacji, mogą liczyć na uzyskanie preferencyjnych warunków udziału w bieżącej edycji Konkursu "Teraz Polska". Organizatorem spotkania jest Podlaski Klub Biznesu oraz Regionalny Koordynator Konkursu "Teraz Polska" na terenie województwa podlaskiego – firma EKOTON Sp. z o.o.
Zgłoszenia do konkursu, organizowanego przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego, przyjmowane są do 15 stycznia 2013 roku. Wszyscy zainteresowani udziałem proszeni są o wypełnienie i przesłanie wypełnionej ankiety weryfikacyjnej. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.terazpolska.pl.
Nagrody przyznawane są w trzech kategoriach: dla produktów i usług, gmin oraz przedsięwzięć innowacyjnych. Zwycięzcy zostaną wyłonieni podczas obrad 30-osobowej Kapituły Godła "Teraz Polska". W jej skład wchodzą autorytety życia społecznego, kulturalnego, gospodarczego i naukowego. Zdaniem laureatów do najważniejszych korzyści, jakie ich firmom przyniósł udział w konkursie i używanie Godła "Teraz Polska" należą przede wszystkim: prestiż, umocnienie pozytywnego wizerunku, wzrost zaufania, lojalności i uznania klientów, wzrost rozpoznawalności firmy i jej oferty, ogólne korzyści wizerunkowe, wzrost konkurencyjności firmy i/lub jej oferty.
Godło "Teraz Polska" na przestrzeni 20 lat stało się marką samą w sobie, a jego stosowanie jest dobrą formą promocji firm. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Ośrodek Badania Opinii Publicznej i Rynku MARECO, ponad 90% badanych uważa, że stosowanie Godła "Teraz Polska" w działaniach promocyjnych służy budowaniu prestiżu firmy oraz poprawie wizerunku przedsiębiorstwa lub produktu/usługi wśród ich odbiorców, kontrahentów, partnerów biznesowych oraz w otoczeniu społecznym, a także w oczach pracowników firmy i konkurentów.
anna.d@bialystokonline.pl