Podstawowym elementem świątecznego wystroju centrów handlowych są odpowiednie dekoracje zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz obiektu. I tak Atrium Biała ma w tym roku zupełnie nową stylizację.
- W tegorocznych aranżacjach dominuje światło – motywy świąteczne świecą się same w sobie lub są specjalnie zaakcentowane – mówi Magdalena Kolczyńska, dyrektor Działu Marketingu, Atrium Poland Real Estate Management. – Rozświetlają one przestrzeń w centrum, wiele z nich stanowi elementy podwieszanej konstrukcji sufitów, stąd nie ograniczają one znacząco powierzchni wspólnej. W ten sposób dodatkowo budujemy ciepłą, pozytywną atmosferę w obiektach. Projektując nowe dekoracje skupiliśmy się głównie na podkreśleniu architektury każdego z centrum, zawieszając pięknie oświetlone elementy dekoracji w stylu i kolorze dobranym indywidualnie, wykorzystując przy tym nowoczesne technologie światła ledowego.
Większość centrów ma także pięknie udekorowaną choinkę. Wiele z nich ustawia drzewka na zewnątrz – tak jest chociażby w Atrium Biała czy Alfa Centrum. Klienci będą także robić zakupy w rytm utworów utrzymanych w świątecznym nastroju.
anna.d@bialystokonline.pl