Osoby prowadzące biznes mają coraz większą świadomość, jak ważne są obecnie social media. Same posty na Facebooku i Instagramie to nie wszystko. Dzięki tym platformom można z powodzeniem zwiększyć swoją sprzedaż. Coraz więcej osób zastanawia się też, czy założyć sklep na Facebooku bądź Instagramie. Jak to zrobić i czy naprawdę warto, opowie 17 listopada Justyna Brzezińska podczas darmowych warsztatów w Centroom. Prelegentka wyjaśni też, czym dokładnie jest User Experience, czyli projektowanie pozytywnych doświadczeń odbiorców. A ma w tym spore doświadczenie, bowiem odpowiada na co dzień za kanały social media takich białostockich marek jak TaniaKsiazka.pl oraz Bee.pl.
Podczas dwugodzinnego spotkania uczestniczy będą mogli dowiedzieć się jakie funkcjonalności mają wpływ na współczynnik konwersji, jak wykorzystywać funkcjonalność sklepu na Facebooku lub Instagramie oraz na co zwrócić uwagę myśląc o najważniejszej osobie w mediach społecznościowych tj. odbiorcy naszych komunikatów.
Jak zawsze podczas warsztatów Centroom nie zabraknie czasu na zadawanie pytań prelegentce i rozwianiu wielu swoich wątpliwości dotyczących tematu spotkania.
Liczba miejsc ograniczona, dlatego nie warto zwlekać z rejestracją na warsztaty! Zapisywać można się na stronie www.bpnt.bialystok.pl.
Szkolenie przeznaczone jest dla przedsiębiorców chcących rozwinąć sprzedaż swoich produktów/usług poprzez kanały w social media.
Warsztaty odbywają się pod patronatem BiałystokOnline.
Więcej informacji: UX w mediach społecznościowych – warsztaty w Centroom
justyna.f@bialystokonline.pl