Ruszyła ogólnopolska kampania reklamująca Białystok

2010.05.01 00:00
Spoty telewizyjny i radiowy, layout "wschodzącego Białegostoku" na tle Pałacu Branickich, spektakl taneczny, a nawet dzwonek na komórkę tworzą kampanię promocyjną Białegostoku, która ruszyła w sobotę (1.05) w 10 miastach Polski.
Ruszyła ogólnopolska kampania reklamująca Białystok

- Wszyscy obserwujemy jak nasze miasto pięknieje, jak się rozwija. Chcemy naszym szczęściem podzielić się z innymi, pokazać mieszkańcom polskich miast, że jesteśmy dumni z Białegostoku. Nowa linia kreacyjna będzie spełniać te warunki - powiedział przedstawiając kampanię, Tadeusz Truskolaski.

Anioł budzący się z promieniami wschodzącego słońca to główny motyw spotu telewizyjnego, w radiu Białystok będzie zachwalany formą luźnego wywiadu, reklamy pojawią się również w ogólnopolskiej prasie i na billboardach. Twarzami promocji są cztery młode osoby wyłonione w castingu, a wiodącym hasłem - "wschodzący Białystok".

Białystok będzie promowany także spektaklem "Metropolish". W jego realizacji wzięli udział najlepsi polscy tancerze z Fair Play Crew, wykorzystano 350 strojów i multimedialną scenografię. To przygotowane z rozmachem show zawita do 10 polskich miast. Jego reżyser, Jarosław Staniek, zapowiedział, że będzie to wydarzenie na światowym poziomie, jakiego w Polsce nie było.

Kampania zewnętrzna kosztuje 1,8 mln zł (w większości sfinansowana z funduszy UE). Jej celem, oprócz zachęcenia turystów do odwiedzenia naszego miasta, ma być pokazanie Białegostoku łamiącego stereotyp Polski B.

Reklamy telewizyjną i radiową możesz zobaczyć i posłuchać tutaj.

E.S.

2017 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39